Bjune Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Legg ut filmer av japansk D1 og fjell drifting om dere har a!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=231551562488663803&q=D1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 det finnes lite filmer fra japanske D1 events pga jeg har hørt at de forhindrer at folk filmer pga at sporten trenger penger for å vokse, og dermed lager de heller egne proffe filmer som de selger filmet og ordnet av proffe folk... men om jeg tar feil så ikke drep meg, det er bare noe jeg har hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 det finnes lite filmer fra japanske D1 events pga jeg har hørt at de forhindrer at folk filmer pga at sporten trenger penger for å vokse, og dermed lager de heller egne proffe filmer som de selger filmet og ordnet av proffe folk... men om jeg tar feil så ikke drep meg, det er bare noe jeg har hørt stemmer nokk det.. har hørt det jeg å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 prøv å søk på "kaido" på video-google, youtube, etc. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Legg ut filmer av japansk D1 og fjell drifting om dere har a!? Hvis du har mulighet til og laste ned filmer som torrent så finner du noen her: http://www.mininova.org/search/?search=jdm+insider Kan ta noe tid men... Omhandler japansk drifting, streetracing og tuning. Reporteren Toshi Hayama har bakgrunn fra det Apexi sponsete drifting teamet i D1 og for å innføre D1 til USA. De snakker engelsk så det går an og forstå..... Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 tusen takk! leita etter de filmene lenge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg