Gulbrandsen_Racing Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hva er denne bolten til? Passer lambda-en her? Er det lønnsomt å ha den her hvis den passer, eller er det best med mutter i downpipe'n? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Tror ikke lambdaen har det så godt hvis du setter den der.. Sett den ett eller annet sted i downpipen... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hullet er til noe EGR søppel. Og nei lambdaen skal ikke stå der.. da får den feil avlesning. Skal stå en 10-15cm bak på downpipen. http://www.performancetrends.com/wide_band_uego.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hva er egentlig EGR..? Lest og sett "ordet" før, men.. =/ Takk for svar :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ExhaustGasResycling - noe originalt DRITT som du ikke vil ha... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skjønner.. Får sveise inn en slik lambda-mutter i downpipe'en da.. Noen som vet hvor jeg får tak i sånn? Kollevold..? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hvis du har litt utstyr hjemme så tar du bare ei feit plate, borrer ett hull i riktig størrelse og gjenger opp.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skjønner.. Får sveise inn en slik lambda-mutter i downpipe'en da.. Noen som vet hvor jeg får tak i sånn? Kollevold..? Jeg tror jeg fant en mutter på en k-motor som var egnet. Husker ikke helt i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hva heter gjengene på lambdaen? er det M12 ellerno? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 er det ikke fingjenga 14mm på lambdaen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 m18 x1 :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 M18x1.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg