Gå til innhold

Etterlyst: Golf 2 GTI 16V reg BN 22726

Ranger emnet

entusiast

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe overnevnte bil "tilbake".Dusør til den som finner bilen evntl setter meg i kontakt med eier.Bilen har gått i Kragerø siden 1991 og frem til ca 2002.Ble avskiltet 2001 i Kragerø området.Har prøvd bilreg,men siste eier byttet den bort etter avregistreringen med en kompis,der stopper sporene.Fått et tips om et billakk/oppretting firma(far+sønn) i Risør,og et tips om at den kan være i Brokelandsheia evntl Gjerstad... Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg med dette.Kjøper den uansett stand.Reg nr BN 22726,Racing grønn-met (gull-met)=samme farge som bilen på profilen min.

Tlf 95 25 25 64

Reg: BN 22726

Chassinr: WVWZZZ19ZGW589964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ønsker å kjøpe overnevnte bil "tilbake".Dusør til den som finner bilen evntl setter meg i kontakt med eier.Bilen har gått i Kragerø siden 1991 og frem til ca 2002.Ble avskiltet 2001 i Kragerø området.Har prøvd bilreg,men siste eier byttet den bort etter avregistreringen med en kompis,der stopper sporene.Fått et tips om et billakk/oppretting firma(far+sønn) i Risør,og et tips om at den kan være i Brokelandsheia evntl Gjerstad... Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg med dette.Kjøper den uansett stand.Reg nr BN 22726,Racing grønn-met (gull-met)=samme farge som bilen på profilen min.

Tlf 97 76 76 76

Reg: BN 22726

Chassinr: WVWZZZ19ZGW589964

HVorfor skal du ha den tilbake igjen uansett stand?

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ta en telefon til biltilsynet.

Så får du navn og adresse på siste eier.

Husk at de på biltilsynet vil si navnet på den personen som sist hadde den registrert.

Men du må få navnet til siste man som har hatt den på salgsmelding.

Enkelt og greit.

som jeg skrev i annonsen så har jeg prøvd bilreg/biltilsynet,ellers tusen takk for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
kanskje litt frekt å spørre om, men hvorfor må du ha igjen akkurat denne golfen?

ikke frekt det,men har alltid angret på at jeg solgte den,og var den første bilen jeg hadde.sjelden farge var det også.Golf 16v på slutten av 80 tallet var ganske heftig,spesiellt da en akkurat hadde fått lappen.Ikke mange i gata som hadde det.Blir vel som en 60 åring i dag som kjører gammel amerikaner,litt nostalgi.Skal restaurere den tilbake i nystand og putte den innerst i garasjen med div annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...