Gå til innhold

Golf II G60

Ranger emnet


licorice84

Anbefalte innlegg

har vært og titta på en Golf II G60 til 50 000kr.

hva er listepris på disse?

 

kan nevnes at det er byttet alt av foringer i både for-og bakstillinger, nyoverhalt G-lader, gule Koni på Eibach-fjører, strøkent interiør, OZ Superturismo 16"-felger og fullstendig original G60-look generelt. karosseriet har gått 130 000km og lakken er ganske pen.

 

bra pris??

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har titta litt rundt på nettet og sett at det strekker seg fra alt rundt 40-45000 til 60000, og med tanke på at jeg veit hvem selger er og har sett hva han har bygget tidligere så er saken ganske grei. da blir det kanskje G60 på meg:)

 

her er forresten et bilde av den jeg titta på:

2.jpg

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer! han har peil. hehe. vwgolf2: jepp. det eneste å utsette, er en bitteliten flekk på 1x1cm på høyre-døra. han gadd ikke slipe ned hele bilen og lakkere pga den ellers var såpass pen i lakken!

 

Løp og kjøp! (Eller vi kan kjøre og kjøpe den, ettersom det jo er litt langt...)

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombygd denne eller ?

Jepp, ombygd fra 1,3 til g60 visstnok. Han som har bygget opp denne må ha relativt peiling, med tanke på andre biler han har bygget opp, så tror ikke dette er no upris!

 

Bare si i fra når du skal hente den så tar vi en liten road trip.. :P

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ombygd fra 1,3 til g60 visstnok. Han som har bygget opp denne må ha relativt peiling, med tanke på andre biler han har bygget opp, så tror ikke dette er no upris!

 

Bare si i fra når du skal hente den så tar vi en liten road trip.. :P

 

Ok, bare la merke til at den manglet gti antenne ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår