Gå til innhold

Etterlyser:

Ranger emnet

entusiast

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe overnevnte bil "tilbake".Dusør til den som finner bilen evntl setter meg i kontakt med eier.Bilen har gått i Kragerø siden 1991 og frem til ca 2002.Ble avskiltet 2001 i Kragerø området.Har prøvd bilreg,men siste eier byttet den bort etter avregistreringen med en kompis,der stopper sporene.Fått et tips om et billakk/oppretting firma(far+sønn) i Risør,og et tips om at den kan være i Brokelandsheia evntl Gjerstad... Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg med dette.Kjøper den uansett stand.Reg nr BN 22726,Racing grønn-met (gull-met)=samme farge som bilen på profilen min.

Tlf 97 76 76 76

Reg: BN 22726

Chassinr: WVWZZZ19ZGW589964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.....Har du noe mere? nøyaktig adresse?

Den skal stå her , tror jeg.. ifølge veien ligner det på det stedet...

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?id=a_1483353

Edit: vis du ikke har lyst til å dra dit bare fordi det _kan_ være den så kan jeg sikkert prøve å ta noen bilder i morra ellerno...

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal stå her , tror jeg.. ifølge veien ligner det på det stedet...

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?id=a_1483353

Edit: vis du ikke har lyst til å dra dit bare fordi det _kan_ være den så kan jeg sikkert prøve å ta noen bilder i morra ellerno...

Det hadde vært helt supert!:thumb Bor på Nannestad.Er det den bilen så er det 2000.- i finnerlønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ikke bilen på bildet, for den bilen han er ute etter har lik farge som på avataren hans. Han endret det litt seint gitt.

Bilen kan jo være omlakkert,så det er enda en mulighet ved å sjekke chassinr på denne bilen.Avataren ble endret riktignok i dag,men avataren har vel aldri vært i noen sammenheng med etterlysningen min.Nå er den uansett endret slik at folk kan se den riktige fargen.Kjempe takknemlig Glenn for at du tok deg tid til bilder!!! :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo en mulighet. Men tror Rally Koffen misforstod når du nevnte fargen på bilen, og trodde dermed at det var den bilen han posta bilder av.

Og avataren din har jo noe med etterlysningen av bilen å gjøre, da det er den fargen bilen har (om den ikke er omlakkert riktignok). Og er den det, så er det ufattelig mange Golf'er du må sjekke chassinummeret på for å finne ut det er den gamle bilen din. Men stor sjans for at den er omlakkert også, hvis en som har et billakkeringsverksted har eid bilen.

Men nok om det. Hehe. Lykke til med jakten på Golf'en:) Om du finner den igjen, så må du slenge ut bilder, og lage en tråd om bilen om det blir så du får kjøpt den igjen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider