DynaCore Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kald øl kan jeg godt komme med!for det vil jeg å ha:Pmen toppløs?trur du har slått deg litt hardt jeg:P Dele med meg? Kan ta med en kasse jeg også da vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 DynaCore:hehe..spørrs om jeg er godt på vei inn i fylla når jeg kommer på lånkebanen...:Pmen vet ikke om jeg skal drikke..har lyst..hehe...ta e ei kasse du,så kan du springe toppløs til viper tsx:)det hadde vært noe d:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hm.. alkohol ja.. skumle greier.. jeg skal KJØRE toppløs da DynaCore ;) hvis det blir kjøring på meg såklart.. må finne nye dekk først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 det er ikke det samme det da vettu frans;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kan stille opp toppløs viss alle flaggvaktene står naken:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ja i morra skjer d folkens. Kaillan e klar å motoren e varm! Sola titter fram!!! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kan stille opp toppløs viss alle flaggvaktene står naken:D står i string har jeg sagt:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jaja...jævli arti at -desibel-sitt heim når d e treff på lånke!folkan mine trekt sæ i site liten dem sju...DRITT!!!! Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ;) Fikk da brukt opp noen sett idag også..... men for gudsskyld la oss håpe det blir bygd ny bane i midt-norge............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Helt Faens Enig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 lagt heimdalsmyra STYGGFLAT, å laga acr i trondheim!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er det ikke noe særlig å kjøre på lånkebanen med senka-bil kanskje? aldri testa bil på den banen jeg.. bare kjørt sykkel der, men den har jo en del lengre demper-vandring enn de aller fleste biler som beveger seg utpå banen der så.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 mye humper.. å den kulen som kommer etter langstrekke i svingen.. mange som kjører ut der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 var det noe folk der da? Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Gjør om banen slik vi gjorde på Powermeet,, ikke noe humper da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg