Gå til innhold

Tatt i 145 med fire barn i bilen

Ranger emnet

mgsninja

Anbefalte innlegg

Åj så farlig, E-18 i sande er jo fryktelig uoversiktlig og svingete. NOT! Er dette noe å lage oppstyr om? Skjønner ikke helt greia, kjører man i 200 på autobahn er det forsvarlig, mens E-18 i sande i 150 er livsfarlig? Jeg mener nå at veistandarden på den aktuelle veien er like god som på deler av autobahn.

Hyklerisk spør du meg! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mgsninja

Hadde han ikkje hatt med seg fire barn så hadde det ikkje vært like godt stoff for VG ;)

Og da hadde eg ikkje vært like oppgitt over han. Å kjøre åleine er ikkje det samme som når du har folk med deg. Har tros alt ansvar for dem uansett ka ein sier.

Men seriøst, vi snakker om en av de fineste veistrekningene i nordeuropa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1059810074.jpg

145 på slike veier er ikke noe å ta på vei for .. Men som man ser her så var han nok oppe i større hastigheter .. -

"UP-betjent Sveinung Bakken trodde nesten ikke sine egne øyne da han oppdaget at bilen, en VW Passat, var full av barn"

-Ble vel overrasket over at passaten gikk så godt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at veistrekningen er fin. kjører der flere ganger i måneden, men den hastigheten i forholdsvis vanlig traffikk er jo uakseptabel. En god jobb av up betjentene som stoppet denne mannen. Hadde han vært ensom i bilen kunne jeg ha skjønt det, men med bilen full av unger er det spesielt. Vet det er moralpreken, men alle med vettet i behold skjønner at dette ikke er positivt..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men alle med vettet i behold skjønner at dette ikke er positivt.. [/b]

så visst jeg ikke syns det er noe gale med det så har ikke jeg vettet i behold?

Å kjøre i 145 på STRØKEN vei,som man trygt kunne kjørt vesentlig fortere

Bare at de kan skrive om dette på en slik måte forklarer en del om Norge:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Er sikker på at dette er noe som skjer HVER dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider