impreza_wrx Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 noen som har hørt Sony XS-L121P5? vurderer å kjøpe den, men vil vite hvordan den låter.... hvilken forsterker anbefales? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by impreza_wrx noen som har hørt Sony XS-L121P5? vurderer å kjøpe den, men vil vite hvordan den låter.... hvilken forsterker anbefales? Elementet spiller greit nok det....til å være et element til 1.200,- Er heller ikke spesielt tungdrevet... Vurder RF HE 12" istedet du ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Greie elementer det. Men du får nesten aldri noe bedre enn det du betaler for. Så også i dette tilfellet. ...Men jeg har 2stk inne på lager, som går for 995,- stk. Om det er interressant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 prøver å holde meg til rundt 1000-lappen, men det blir vel fort mer enn det, som valig... har vurdert RF Punch 12" også, men så fant jeg sonyen som var litt dyrere, men fremdeles innfor budsjettet. RF HE 12" blir jo enda dyrere, men det må vel til... Sony-subben selger de på bilradiospes.no for 990kr... men siden jeg ikke skal ha en sub som gjør folk utenfor bilen døv (for å sette det på spissen), så trenger jeg ikke en voldsom sub. holder det da med sonyen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Du kan nok spille høyt nok med dem... Ihvertfall ut ifra forutsetningene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Støtter forslaget om RF suben. FInere lyd. Og spiller vel så høyt. Bare pøs på med en stor forsterker. Jo større jo bedre. Eneste med Sonyen er vel et spesielt utseende. Men det er jo bare Sony i et nøtteskall det. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg