zel Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Bra måte å stjele biler på da. Vi skal lage en film, alle bilene opp på henger. Nå starter vi filminga. Dere eiere kan vente her mens vi kjører ring 3 noen ganger. Så vips. Gone! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hehe. god ide ;) Men blir nok ikke slik du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Spennende prosjekt dette! Gleder meg til å se resultatet! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Her folkens. Liten trailer http://media.putfile.com/oslo-72 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Min kebab: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 så bra ut trailer`n...bare skulle droppa blinkersen på bimmer`n... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hehe:P ja vi skulle droppa det. Men hvis dere ser baki der. så står det 6 politi motorsykler. og ganske mange biler bortover gata der. så det kunne jo kansje komme en veldig kjip en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Så veldig B prega ut. Men man tar det man har, jeg skal hvertfall se den. Så ikke så mye ut i fra traileren :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Dere skulle prøvd å fått tak i ett filter (til linsen) til kameraet dere bruker, da bildet blir alt for "rått" slik det er nå, men ellers kan det jo bli bra dette, stå på! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ja vi skulle jo egentlig bruke kamera til 60.000 den kvelden. men eieren og kamera mann stilte ikke opp. så torpedo thomas og kamera til andre ble ansatt i stedenfor. Helt grei kvalitet på bildet. så det funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 man ser ikke mye utifra trailer'n nei! Men kan bli bra dette, skal ihvertfall se den. Men som det er sagt her, syntes jeg det så litt B preget ut. Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ja. laget egentlig bare traileren fordi jeg kjedet meg. Det er redigert med movie maker. Og vi har ikke filmet hele filmen enda. så det er ikke mulig og gi tegn på hva den skal handle om. Senere blir det dv:pal oppløsning og 16:9 bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg