Gå til innhold

Bilder: Liten Photoshoot med Audi A4 1.8T

Ranger emnet


k9v

Anbefalte innlegg

Vel, grillen var overkommelig. Verre med vingen og scoopet på panseret, dette var ikke noe pent. Litt mer senk hadde heller ikke skadet. Men bilen var pen den:)

 

Så til saken, som forsåvidt var bildene. Veldig bra bilder mener nå jeg:thumb Bilde #2 var vel det peneste. Ble kult med den "speileffekten" på vinduene på bygget i bakgrunnen. Men skulle likt å sett bilen bakfra også.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok det samme her og. grill, vinge og panser var fyfy.

og mer senk hadde heller ikke gjort noe.

men ellers snygg bil.

likte fargen veldig godt.

 

likte bilde #2 pga refleksene i bygget bakom så massern sa, la faktisk ikke merke til det før jeg leste hans innlegg.

og bilde #6. grunnet himmelen og bakgrunnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, har du noe mer info om bilen..?

 

Han burde hatt mer kant på felgene bak, så rart ut med kant fremme og ikke bak..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer og innspill! :)

 

Når det gjelder utseende/stylingen på bilen, så er det smak og behag, derfor er det alltid delte meninger om dette. Jeg kjenner eieren og vet at bilen er meget gjennomført, både utvendig og motormessig. Det sitter ikke coilovers på bilen ennå, dette kommer, nye, større felger skal også på! Bilen stod forøvrig utstilt på platået på Gatebil i Juli, og kommer muligens også på September treffet.

 

#GtiGtr

Specs på bilen finnes her: http://www.algard-gatebilklubb.net/medlemmer/stianp.html

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: såg det var bilde av den bakfrå innpå linken.. kansje en annen vinge hadde vert bedre, men ellers en tøff og gjennomført bil! :respect

Ah, blitt svaksynt jeg. Kikka inne på linken 2 ganger, men enda så så jeg ikke baken på bilen:op:

 

Men det var som jeg hadde mistanke om, at det var sølv netting bak. Fy fy. Svart netting hadde gjort seg 20 ganger bedre. Og eksosanlegget var litt skjemmendes på en ellers så strøken bil. Sølvfarga netting sin tid er over for lengst.

 

Han burde hatt mer kant på felgene bak, så rart ut med kant fremme og ikke bak..

Det la jeg faktisk ikke merke til. Ikke verre enn å bytte om felgene det:) Om han ikke er ute etter et "dragstuk" på bilen ettersom han har de breieste felgene bak..

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår