Boddiz Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Vet ikke om det er laget noen tråd om dette før. Men jeg lurer på hvor du handler stylinga fra? Moro å se hvilke styling-nettbutikker som finnes og hvordan prisen er mellom dem :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg bruker GSbildeler, og Scmiedmann. Min erfaring er så som så med sistnevnte. GS derimot har jeg bare gode erfaringer med. :) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Schmiedmann, GS bildeler og Koed har jeg handlet deler fra. Positive erfaringer med de alle og Koed går for å være den billigste syns nå jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Øyvind Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Schmiedmann, GS bildeler og Koed har jeg handlet deler fra. Positive erfaringer med de alle og Koed går for å være den billigste syns nå jeg.. På koed er prisene med dansk moms? slik at du må trekke ifra den danske momsen og legge til den norske for å få riktig pris i norske kr? + å gjøre om fra dansk kroner til norske? :P:P :idea: hvis du skjønner:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 se også etter brukt http://www.bmwccn.no http://www.bimmers.no ellers http://www.koed.dk http://www.gsbildeler.no Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 På koed er prisene med dansk moms? slik at du må trekke ifra den danske momsen og legge til den norske for å få riktig pris i norske kr? + å gjøre om fra dansk kroner til norske? :P:P :idea: hvis du skjønner:P:P Prisene er med dansk mva ja. Hvis du sender en prisforespørsel til f.eks Daniel så finner han fort ut av hva du må betale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg har Handlet fra. Finn autodb Koed scheidemann bmwccn bimmers Og selvfølgelig BILFORUMET Ellers så vett eg om capri zone tuning powerzone tuningstylingimport perfektstyling (BILLIG) Ja sikkert flere men husker ikke akkurat nå Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 koed.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Damn, MYE snacks på Koed.dk , genialt utvalg også... Hvordan blir det med priser? pris -dansk moms +norsk moms +toll +frakt ? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det kommer mye på hva du skal handle. Den gangen jeg handlet en støtfanger kom frakten på 925,- og jeg fikk så senere et brev fra TNT med en regning på ca 500,-. Den høye frakten skyldes det store volumet fangeren har. Selv ringer jeg eller sender mail til de når jeg bestiller noe. Jeg får ikke bare den beste prisen, men jeg spør bare om hva det produktet kommer på i Norske kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 perfektstyling (BILLIG) den plasten fra perfectstyling.dk er det vel heller så som så med.. dårlig kvalitet av glassfiberkopien og dårligpassform... Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Har handlet fra tuningzone.pl, og der var leveringen RASK!! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 den plasten fra perfectstyling.dk er det vel heller så som så med.. dårlig kvalitet av glassfiberkopien og dårligpassform... Ja, har selv den erfaringen at man får det man betaler for ja... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg