Gå til innhold

Hvor handler du stylinga ?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er laget noen tråd om dette før. Men jeg lurer på hvor du handler stylinga fra?

Moro å se hvilke styling-nettbutikker som finnes og hvordan prisen er mellom dem :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann, GS bildeler og Koed har jeg handlet deler fra. Positive erfaringer med de alle og Koed går for å være den billigste syns nå jeg..

På koed er prisene med dansk moms? slik at du må trekke ifra den danske momsen og legge til den norske for å få riktig pris i norske kr? + å gjøre om fra dansk kroner til norske? :P:P :idea: hvis du skjønner:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På koed er prisene med dansk moms? slik at du må trekke ifra den danske momsen og legge til den norske for å få riktig pris i norske kr? + å gjøre om fra dansk kroner til norske? :P:P :idea: hvis du skjønner:P:P

Prisene er med dansk mva ja. Hvis du sender en prisforespørsel til f.eks Daniel så finner han fort ut av hva du må betale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, MYE snacks på Koed.dk , genialt utvalg også...

Hvordan blir det med priser? pris -dansk moms +norsk moms +toll +frakt ?

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mye på hva du skal handle. Den gangen jeg handlet en støtfanger kom frakten på 925,- og jeg fikk så senere et brev fra TNT med en regning på ca 500,-. Den høye frakten skyldes det store volumet fangeren har. Selv ringer jeg eller sender mail til de når jeg bestiller noe. Jeg får ikke bare den beste prisen, men jeg spør bare om hva det produktet kommer på i Norske kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider