Gå til innhold

volvo folk opp på ACR nå til helga på Sommertreff?

Ranger emnet

Kenti

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et par timers kjøring..altså 2? Ehh

5-6 fra Trondheim da;) så du kan nå legge til hvor lang tid du bruker fra Elverum til Trondheim da:P

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstand, tid og kostnad

Elverum-Mo i rana

Avstand: 832.5 km

Anslått reisetid: 11 t 54 min

Anslått reisekostnad: 644 kr

dette er regnet ut av naf.. daffekjøring.. http://www.naf.no

Jeg bor i Mosjøen, 10 mil sør for Mo. Dersom du kjører etter fartsgrensen(nå med tunnellen vi fikk) tar det litt over en time fra mosjøen. Politiet vil sannsynligvis stå i denne tunnellen da den er nesten helt rett, og folk pleier å ha 120++ gjennom den.. Så vær forsiktig på den strekninga..

Men ja, det er langt fra elverum...

Apropos: Med volvoen min brukte vi 8 timer fra Mosjøen til Våler, og samme tid hjem ;)

Vurderer å dra, men blir uten volvoen min, da jeg mangler skiltene ennå.. Må få utbetalt forsikringa og henta skiltene på BT(innlevert pga militærtjeneste som ble avbrutt) Meeen mangler penger akkurat nå =(

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlig synd at jeg ikke har mulighet til å dra på treffet, så derfor må dere som har kamera, filme alle de råe volvoene i aksjon! var dær i juni, å er noe dritt at jeg ikke kommer meg dit nå. Men til neste år kommer både jeg og bilen!

da var tiden kommet... nå drar en gjeng fra Trøndelag opp til Mo for en fartsfylt helg;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider