vwgolf2 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 har en effektpotte liggende som jeg en periode brukte på min golf 2. For å få den på min golf måtte jeg bare kjøpe ett fleksirør på Biltema. Mål på rør ut (røret som stikker ut mot motoren) er 52mm utvendig. Bilder: Ga kul lyd i golfen min hvafall, også så det bra ut, MYE bedre enn to potter som skråer oppover hvafall ;) pris: bud mottaes og vurderes. Kan hentes i larviks området!! Ved sending: forskudd. (pris+evnt frakt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NodDi Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ca, pris ?? Siter VW Golf II 16V - Godbilen Volvo 240 - solgt VW Golf II - Spiker Seat Leon - Spiker VW Jetta vr6 - Solgt (savn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 400+evnt frakt dersom den ikke blir hentet i larvik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 :) :spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 no one? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er de to pottene 52mm? isåfall kjøper jeg den... sender deg en pm jeg :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er de to pottene 52mm? isåfall kjøper jeg den... sender deg en pm jeg :) pm svart på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hei igjen, har du finni ut diameter'n ? :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 heihei :) sorry, men nope, skal i garasjen en tur i morgen, kan sjekke da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg