Gå til innhold

Trenger hjelp til å hente Corolla'n!

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Jeg klarte selvsagt å herpe et eller annet i bakakselen under NSK treffet i dag og måtte sette igjen Corolla'n på Rudskogen :( Bilhengeren står selvsagt på Gjøvik med fullt lass og jeg har ingen bil med hengerfeste for tiden Derfor poster jeg dette ropet om hjelp i håp at noen av Bilforumets sympatiske medlemmer skal synes litt synd på meg og kanskje rekke meg en hjelpende hånd ;)

Det jeg trenger er altså en bil med hengerfeste og tilhørende bilhenger, gjerne med sjåfør. Jeg betaler selvsagt bensin + en sixpack dersom noen kan hjelpe meg med å få hentet bilen så fort som mulig. Jeg har meldt meg på treffet på Våler, og dersom det ikke er noe katastrofalt galt med bakakselen har jeg et håp om å kunne stille. Men først må altså bilen tilbake til Oslo :D

Dersom noen godhjertede sjeler kan hjelpe meg vil jeg være evig takknemlig!

Fredrik Sørlie

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Jeg klarte selvsagt å herpe et eller annet i bakakselen under NSK treffet i dag og måtte sette igjen Corolla'n på Rudskogen :( Bilhengeren står selvsagt på Gjøvik med fullt lass og jeg har ingen bil med hengerfeste for tiden Derfor poster jeg dette ropet om hjelp i håp at noen av Bilforumets sympatiske medlemmer skal synes litt synd på meg og kanskje rekke meg en hjelpende hånd ;)

Det jeg trenger er altså en bil med hengerfeste og tilhørende bilhenger, gjerne med sjåfør. Jeg betaler selvsagt bensin + en sixpack dersom noen kan hjelpe meg med å få hentet bilen så fort som mulig. Jeg har meldt meg på treffet på Våler, og dersom det ikke er noe katastrofalt galt med bakakselen har jeg et håp om å kunne stille. Men først må altså bilen tilbake til Oslo :D

Dersom noen godhjertede sjeler kan hjelpe meg vil jeg være evig takknemlig!

Fredrik Sørlie

Jeg har bilhenger, tror den er ledig også, i verste fall ligger det en 14" båt på den, men den er vel bare å kaste av.. Men mangler bil å trekke med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Jeg har bil som trekker godt (og har hengerfeste)

Så manglet vi bilhenger.

Mangler ikke det da.... Suggen har jo. :D

Så hva med å slå dere sammen?

Synd det der FSR, så den stod forlatt igjen når vi dro. Dakkar AE som ikke fikk sove hjemme. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sammenslåing hadde vært fantastisk. Ivers med trekkbil og suggen/ascona med bilhenger? Når har dere evt. tid/lyst? For meg passer det fra nå og ut uken egentlig ;)

Dere kan gjerne ringe meg på 9208 9524 / 2412 9980 evt. sende en PM med et nummer jeg kan ringe dere på, så kan vi se om vi får til noe. Tusen takk for positive svar!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert en fin belønning fra FSR til de som hjelper til å hente bilen, kanskje en rask og bred runde rundt en bane eller en rundkjøring når bilen er tilbake på veien. :D

FSR synd vi ikke fikk fikk ordnet det i går...

Hilsen bremsekloss konsulenten på høyre bakhjul ;)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

Det blir sikkert en fin belønning fra FSR til de som hjelper til å hente bilen, kanskje en rask og bred runde rundt en bane eller en rundkjøring når bilen er tilbake på veien. :D

FSR synd vi ikke fikk fikk ordnet det i går...

Hilsen bremsekloss konsulenten på høyre bakhjul ;)

Ja, en tur i høyrestolen er en selvfølge!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Bare å ringe meg på 91865625, så skal det nok ordne seg. Jeg jobber 0730-1630 sånn ca. Bilen står på rudskogen sa du?

Jupp, og hvis det passer for deg så kommer ivers og jeg en tur i morgen ettermiddag. Ringer deg på dagen i morgen. Tusen takk for at dere stiller opp!!! :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider