Gå til innhold

Useriøsitet blant postere

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har personlig opplevd en del kritikk mot bil jeg kjører kun fordi jeg sier min mening om en bil.

Mulig dette høres litt "å mamma hjelp meg" ut, men jeg mener det er ganske useriøst og barnslig av folk å gjøre sånt bare fordi jeg har annen mening enn andre. Er det ikke et fritt land? Har ikke alle lov å ha egen mening?

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det er lov og ha egene meninger og hvis noen mener atte galanten din er stygg så må de få lov og si det? det må vel være lov og si: føre du kaller den bilen der stygg burde du se på din egen ?

norge er ett fritt land som man kan si sine egene meninger inkludert bilen din og alle andre sin

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du legger vel hodet på stabben selv her når du snakker om en alfa brera og kaller den "grusomt stygg" for etterpå føyer til at du jo har litt greie på hva du snakker om som har to år med design bak deg. når det attpåtil viser seg og være pent sagt en ommdiktning av sannheten òg du kjører en bil som må defineres som middelmådig rent design messig er det i grunn ikke rart. to døde sild i avispappir er sendt med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov og ha egene meninger og hvis noen mener atte galanten din er stygg så må de få lov og si det? det må vel være lov og si: føre du kaller den bilen der stygg burde du se på din egen ?

norge er ett fritt land som man kan si sine egene meninger inkludert bilen din og alle andre sin

Huffåhuff oppfør deg i det minste som du er i alderen til han i profilbildet ditt.'

Jeg er forsåvidt enig, det er alt for mye mobbing av andre sine biler her inne, snakker da om 240'er og div styla Golf o.l. Synes bare det er feil, da man har rett til sin egen smak, Trenger ikke gå til personangrep fordet (var vel ingen som eide den Beraen?)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sitt tråden, men håper mannen er klok nokk til å ikke klage på andre sind bli og så syte når dem klager på hans. Kan ha vært en demobil :)

Demobiler har vel røde skilt,og det er noen som har har kjøpt brera i Norge.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste tråden nå... Skal helt ærlig si at Bera'en ikke er fin i rød, passer sort mye bedre. Uansett er det ingen grunn til all den mobbingen han ble utsatt for i den tråden. Han sa sin mening uten å gå til direkte angrep på noen, dere (noen) gikk rett påhan og komenterte bilen, og skolegangen hans. Ikke bra :(

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

demobil eller ikke.. man må tåle å få høre litt om galanten sin når han kaller en perle som det her "grusom stygg"

Nei.

Du kan si at bilen er fin den, og ikke bry deg med det mer. Ikke mor mi lager bedre kjøttkaker (var det det jeg leste?) osv.

Han likte den ikke, lev med det!

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da vel kunne si sin mening om en annen bil uten å HVER GANG få slengt "din er ennå styggere" i fleisen.

Dette er et forum, og da må folk tåle å få kritikk om bilen sin. Syns jeg en bil her er stygg, så sier jeg det. Tåler ikke folk å høre andres mening, så skriv "vennligst ikke si noe negativt, for da sier jeg at bilen din er stygg" i posten deres.

God natt. ;)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden må jo være noe av det latterligste jeg har lest.. Det er tydelig at noen tok det tungt at du kalte EN BIL grusomt stygg.. At det er mulig..

Syns utsagnet om Taj mahal var dekkende, jeg ville aldri ha hus som så ut som det, men vil ikke høre dritt om leiligheten, bilen, utdanningen, eller min mors kjøttkaker fordet!

På en annen side må man tåle litt pepper når man kommer med en drastisk slakting som jo 'grusomt stygg' er :rolleyes: , men hvorfor folk må fleske til så vanvittig forstår jeg ikke..

Må jo nevne at jeg sverger til Alfa selv(Digger Brera!), og syns BMW 6 serie er noe av det jævligste designet der ute.. tror faktisk Bangle kastet opp på tegnebrettet og glemte å tørke det vekk.. og nei, den uttalelsen beklager jeg ikke!

Det går da for faan ikke ann å diskutere smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neverending krangletråd...Og til de som synes denne er stygg... kan sjalusi ha noe med dette å gjøre?...Mot et bilmerke kjent for å være blant de verdensledende innen design...

Mitsubishi har iallefall aldri laga en pen bil....I farten framstår Cordia som den peneste... og den er jo rett og slett ufin.

Pen langt i fra, men langt i fra pen. Og forresten, er det noen som har sett eller hørt om en ok mitsu bortsett fra evo 5 og 6? Disse to er vel mer tøff enn fin. Isåfall legg ut bilde....

Om det hadde stått mitsu på denne hadde tonen garantert vært ganske annerledes...

Breraen ser uberlekker ut....helt sikkert ingen skuffelse live heller. De som ikke liker breran burde vel egentlig aldri hatt øyne.......

Smaken er som laken..man får det gjerne i baken...om man ligger naken... :notin: Røykprat......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår