Skrotnisse Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg sa "kule", ikke "deilige"... touche Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg fikk forresten lyst til å nevne flere biler jeg synes er ufattelig stygge, så stygge at jeg ville snudd meg på gata av forferdelse: Lancer EVO Audi TT(ny som gammel) Hvilkensomhelst F&F stylet familiebil(gjelder vel alle merker) Subaru Impreza Ny Saab 95(den med dame edna briller) Og jeg kjører gammel Caravelle og gammel mazda 626! Da har jeg kanskje ikke lov til å synes TT er stygg, den har vel fått noen priser den og.. Noen som trenger hvit stokk el??? Kontakt fastlegen din umiddelbart... Dette svaret over, er noe av det som jeg forbinder med det dere sa, om barnslighet på forumet. Desverre er det for mye fjortisser her inne, tenker ikke da i alder, men i mental tilstand når det gjelder posting her inne... :iconsm Min Oppfatning! -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Tipper vi sier takk til denne tråden da den fortsetter å spore av og det ikke kommer noe positivt her. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg