Prebendju Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 noen i østfold som har en bra bunndel til sugis liggende?? 23.! trenger det fortest mulig! helst billig... om noen har en 405/531 topp også så ta kontakt over PM. :thumb tar med dette i samme tråd jeg.. noen som har forslag for billig sugtrimming? har 2dobble 45mm gassere. planen var shine opp en b23 bunn og en topp med maks port . større ventiler osv.. noen som har forslag til en grei kam? har k kam nå trur jeg. eller A. hehe vet egentlig ikke men BØTTE møk går det... mvh preben... takker for forslag...:hello: Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 B23E med 405 og K-kam noen oljelekkasjer, men går pent... Stange er kansje litt langt unna... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 B23E med 405 og K-kam noen oljelekkasjer, men går pent... Stange er kansje litt langt unna... mulig det blir et stykke unna.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 er det 531 du mener eller er 351 en topp jeg ikke har hørt om før? :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 er det 531 du mener eller er 351 en topp jeg ikke har hørt om før? :P Er nok 531 han mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 :fatality: var det jeg mente ja. dumme meg hehe.. hva er det man trenger for og overhale blokka egentlig? nye ringer er lurt. også hone opp sylinderveggene litt.. nye rådelagre.. alle pakninger (og pumper) er selvfølge.. hvor får jeg tak i sånt? pedersen? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 oslo sylinder service har ferdige "overhalings" pakker til volvo motorene. 3000 kr ca. alle pakkninger, ventiltettninger, råde \ veivlagre, sylinder ringer osv osv. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Fattern har en MEGET bra, komplett B23A-blokk liggende, tel 63 82 02 12, rett utenfor Oslo. Meningen jeg skulle ha den en gang i tiden (for ca. 15 år siden)! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg