Gå til innhold

rundetider i golf 1

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1.05 på skogen med org.understell, trimmet audimotor og hydr. brekk? Var vel det hydrauliske brekket som gjorde susen tenker jeg... :respect

 

i korte trekk skrev eg.. greitt bur, div stab, nye coil overs, ellers standard gti bremser (nye) dette var tider eg fikk opplyst av selger da eg kjøpte bilen, ble snakket løst og fast..derfor står det og i tråden, at eg var usikker på om tiden kunne stemme

 

siden du er litt spydig så må eg få spørre..hvilke biler har du kjørt med hydr brekk? er dette en bakdel i motorsport sammenheng?

 

er for øvrig denne karen eg handlet av for noen år tilbake, veldig kjekk kar. :http://www.gatebil.no/index.php?id=26&pageid=133

 

mistenker han har dratt rundt skogen et bar ganger også eg...:)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i korte trekk skrev eg.. greitt bur, div stab, nye coil overs, ellers standard gti bremser (nye) dette var tider eg fikk opplyst av selger da eg kjøpte bilen, ble snakket løst og fast..derfor står det og i tråden, at eg var usikker på om tiden kunne stemme

 

siden du er litt spydig så må eg få spørre..hvilke biler har du kjørt med hydr brekk? er dette en bakdel i motorsport sammenheng?

 

er for øvrig denne karen eg handlet av for noen år tilbake, veldig kjekk kar. :http://www.gatebil.no/index.php?id=26&pageid=133

 

mistenker han har dratt rundt skogen et bar ganger også eg...:)

 

Slutt og syt... Vet helt utmerket hvem Frode er... Hydr.brekk forbedrer iallefall ikke rundetidene... Trimma Audimotor sier du, hva yter denne?

 

Jeg vet at Golfene som kjører i gatebilserien kjører på ca. 1.11 pr. runde. Og de har maks understell, Frode kjører vel 1.05 runder med S2'n om jeg ikke husker helt feil.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og syt... Vet helt utmerket hvem Frode er... Hydr.brekk forbedrer iallefall ikke rundetidene... Trimma Audimotor sier du, hva yter denne?

 

Jeg vet at Golfene som kjører i gatebilserien kjører på ca. 1.11 pr. runde. Og de har maks understell, Frode kjører vel 1.05 runder med S2'n om jeg ikke husker helt feil.

 

 

syter ikke eg du.. eg husket helt sikkert feil, defor eg skreiv at eg ikka var sikker på tidene også.. var ikke planen å lage noen big deal akkurat.

 

etter justering sammen med velox motor fikk eg 95.5hk på hjula,målt med g-tec,har ikke brydd meg med å regne ut hva den har uten luft motstand, og i motor. men eg justerte tenninga 3 grader ned for å unngå tenningsbank ved høy belastning. havnet til slutt på 28* v 3000 o\min og da hadde eg 2 hk mindre hehe :)

 

til sammenligning har en gti 112 på veiva, og blir som regel målt til rett over 70 på hjula.. mine begrensinger ligger i 2" "biltilsyn vennlig eksos" og en gate vennlig kam. resten av motor spec ligger på forumet.

 

for min del tror eg ikke det blir aktuelt med høyere effekt uttak, for det koster så enormt mye mer enn det smaker med suge hk dessverre :)

 

men det morro med en så turtallsvillig motor!

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og syt... Vet helt utmerket hvem Frode er... Hydr.brekk forbedrer iallefall ikke rundetidene... Trimma Audimotor sier du, hva yter denne?

 

Jeg vet at Golfene som kjører i gatebilserien kjører på ca. 1.11 pr. runde. Og de har maks understell, Frode kjører vel 1.05 runder med S2'n om jeg ikke husker helt feil.

til info så kjørte raskeste mann i gamle corsa cup rundetider rundt 1.05 med en corsa med litt over 100 hk:thumb

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er jeg fullstendig klar over, men de har et litt annet oppsett en ombygd gatebil da... ;)

 

http://i55.photobucket.com/albums/g148/golf_cab/cabensommermotor.jpg

 

slik ser mitt ustelte motor rom for tiden ut :)

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til info så kjørte raskeste mann i gamle corsa cup rundetider rundt 1.05 med en corsa med litt over 100 hk:thumb

 

Såppass? Har hørt at de lå på rundt 1:10 jeg, såfremt det er de gamle Corsa-A bilene.

 

DET er jeg fullstendig klar over, men de har et litt annet oppsett en ombygd gatebil da... ;)

 

Ikke så langt fra en gatebil faktisk. Irmscher ECU og LMM, bilstein dempere og fjærer, litt mer negativ camber foran, slicks, skrudd bur og fjærbeinstag.

Ellers helt identisk med Corsa GSi.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår