Laks1 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=5105552811274367640&q=Drift Sorry viss den er postet fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Det er vel for å holde turbotrykket oppe vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er vel for å smoothe ut ned-giringa det? slipper det nykket som kommer når motoren blir nappa opp igjen til høyere turtall..? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er vel for å smoothe ut ned-giringa det? slipper det nykket som kommer når motoren blir nappa opp igjen til høyere turtall..? :) Korrekt ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Mellomgassing er et must! Vært en vane siden jeg fikk lappen det:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hva som menes med LSD? Han snakker om det i filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 er vel for å smoothe ut ned-giringa det? slipper det nykket som kommer når motoren blir nappa opp igjen til høyere turtall..? :) Var kanskje venstrebremsing som var for å oprettholde turbotrykket :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hva som menes med LSD? Han snakker om det i filmen. Limited slip diff, diffbremsen. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 mellom gassing er noe jeg selv holdt på med når jeg hadde lappen ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hvis man har høyt turtall og så girer ned uten å gasse mellom giringa, vil bilen rykke veldig og bakhjulene kan låse seg(Shiftlock). Dette er forsåvidt en teknikk som er fin å bruke i daglig kjøring også for å kjøre mykt. Dette gjør jeg selv. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Har gjort det i 2 år nå, har blitt en vane antar jeg. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 vane/uvane... gjør det selv også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 joa.. men når de gjør det mens de bremser ned? "toe and heal"Sjønner ikke helt pointet, når de i tillegg gjorde det på en N/A bil.. Ikke får jeg det til heller.. hehe er for nå holde turtallet oppe .. skal du kjøre fort er det viktig å ha turtallet oppe på NA biler.. VELDIG viktig Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 kan ikke skjønne at det skal ha noe med å "holde turtallet oppe". Hva er vitsen med høyt turtall med clutchen inne? Det er for å få til en så myk som mulig overgang mellom girene. Girer du ned vil motoren bremse hjulene mye før den kommer opp i samme turtall som hjulene, noe som gjerne forstyrrer balansen og gjør bilen uforutsigbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 er for nå holde turtallet oppe .. skal du kjøre fort er det viktig å ha turtallet oppe på NA biler..VELDIG viktig nope, det er for å revmatche. Så bilen ikke motorbremser når man girer ned. Dette kan føre til at man mister festet når man kjører på grensa. Holde turtallet oppe med clutchen inne er ikke noe poeng på en NA-motor som nevnt i forrig post. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.