Gå til innhold

jeg kutter i i gti og trenger litt hjelp

Ranger emnet

einsereier

Anbefalte innlegg

eg kjører med slik radiator som har innebygget tank, denne er vel litt mindre enn gti radiatoren tenker eg.. eg gjorde det bare for å få en cleanere look egentlig. den kjøler da min trimma motor så da burde det jo rekke for deg..helt til den sotvifta di kommer under huven :)

tennings modulen finner du på det meste av golf\jetta fra mitten av 80 tallet? en sort dings med et stort stikk. står 1,2,3,4,5,6,7 på stikkene så vidt eg husker. de sitter som regel "oppi" der med med vindus visker motorene. vertfall på golf..

de er like så vidt eg vet, min kommer fra audi, har opplevd 1! gang at de har røket.

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha mekanisk pumpe er jo dette bare å kjøpe nytt. Koster ikke mange hundrelappene. Kjøp til 1,5/1,6 Golf 1.

Tenningsmodul og nett (dette er bare ei strømpe med en håndfull ledninger i) hentes på nærmeste høgger. Dette kan plukkes fra bl.a. Golf 2, Passat 32b, Passat 35i og Transporter T3 for å nevne noen.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har nå lyst til å bygge gt med i igjenn:) i den forbindelse lurer jeg på om det blir mye pes å lage el nettet til motoren selv? har drevet å fiklet med elektrogreier en god del så jeg kan litt. alle kontaktene som skal være på motoren er der men er klippt sånn at di har ca 5 cm ledningsender på.

uansett så vil jeg helst kjøpe et ledningsett men er jo ikke så greit å få tak i et som er fra før 83mod

07 touran exclusive

mk2 2.9 VR6 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider