dravard Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kan tenke meg frakten fra tyskland koster litt, er jo nesten en hel bil... Lån en kassebil og reis på road trip! hehe. Evt hør med han svensken hva han skal ha for delene, litt lettere derfra da. ja.det er sant..men han hadde vel berre glassfiber...kunne tenkte meg og sveise di på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ja.det er sant..men han hadde vel berre glassfiber...kunne tenkte meg og sveise di på. Ehm... SQ bredding får man da ikke i plåt, da orginal delene ikke er det engang. Blir Kevlar eller glassfiber. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ehm... SQ bredding får man da ikke i plåt, da orginal delene ikke er det engang. Blir Kevlar eller glassfiber. okaij..korlais fester du di da.? kevler hva er det.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 google is your friend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 vist du kjøpe sport quattro breding i kevlar. må du skru bredinge på då.??blir det fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 karosserilim:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 karosserilim:) tør eg og spøre om da var eit seriøst svar.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 tør eg og spøre om da var eit seriøst svar.? Må bruke lim ja... Er kitet av glassfiber kan man støpe fast noen bolter som forsterker dette. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Må bruke lim ja... Er kitet av glassfiber kan man støpe fast noen bolter som forsterker dette. okaij..hvor får eg tak i lim.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 okaij..hvor får eg tak i lim.?? Wurth har en kanongod lim, denne koster litt, men verdt det viss du vil ting skal henge litt, reagerer heller ikke med lakk/grunning. Sikaflex kan og brukes, sørg for å la ting herde godt før det blir bearbeidet og lakket over. Ikke bruk biltema eller lignende billiglim, denne har en tendens til aldri å herde skikkelig og blir altfor blt til å kunne lakke over... Vises da som små sprekker imellom kaross og det du har limt etter det er kommet lakk på, kjedelig. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Wurth har en kanongod lim, denne koster litt, men verdt det viss du vil ting skal henge litt, reagerer heller ikke med lakk/grunning. Sikaflex kan og brukes, sørg for å la ting herde godt før det blir bearbeidet og lakket over. Ikke bruk biltema eller lignende billiglim, denne har en tendens til aldri å herde skikkelig og blir altfor blt til å kunne lakke over... Vises da som små sprekker imellom kaross og det du har limt etter det er kommet lakk på, kjedelig. okaij takker får svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg