Gå til innhold

En dag på stripa på Gardermoen!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

oki.

Får være der tidlig da!

Blir gøy å få en tid på bilen, selv om jeg nok sliter med starten og ikke får så god tid jeg håper på..

Det kommer liksom en del kjappe biler, så det er ikke så lett å hevde seg i det selskapet.. ;)

Lettere å kjøre fra eksostrimmede råne biler ved det lokale gatekjøkkenet! :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som kun skal titte på da??Blir det kjørt drag "uansett" vær eller er det med forbehold??Koster det 300 for vi som skal bare titte på??Får vel prøve å komme å kjøre til neste ås når jeg har fått motoren i Audien,men jeg gleder meg til å se Jonus med sin hvite Audi 80,han satser alt på Gardermoen denne gangen!!!Han hadde jo en sinnsykt rå tid sist gang han kjøret i Sverige.Husker ikke helt tiden hans men han ble diska fordi han ikke har bur...........Bra kjempa for en 83 modell Audi 80 quattro :D Quattro-power :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Hva med oss som kun skal titte på da??Blir det kjørt drag "uansett" vær eller er det med forbehold??Koster det 300 for vi som skal bare titte på??Får vel prøve å komme å kjøre til neste ås når jeg har fått motoren i Audien,men jeg gleder meg til å se Jonus med sin hvite Audi 80,han satser alt på Gardermoen denne gangen!!!Han hadde jo en sinnsykt rå tid sist gang han kjøret i Sverige.Husker ikke helt tiden hans men han ble diska fordi han ikke har bur...........Bra kjempa for en 83 modell Audi 80 quattro :D Quattro-power :D

Hva satser Jonus på nå da. Kjøre saktere eller har han fått bur i bilen?

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg prata med han så snakka om at han ville prøve på 11,5 på 402 meter.Han gidder ikke sette inn bur i bilen nå like før han skal selge den.Litt kjipt å banke inn et bur for så å rive det utigjen noen dager etterpå???

Klarte å trykke Audien min opp i 220 her i på lørdagen på vei til Molde.........Ikke værst for en original 90 quattro med 2,2 10v sugemotor

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noe kjøring på stripa på meg i helgen... Det var noen uklarheter ang Vognlisensen hos bilsportforbundet som satte en stopper.. Jeg skulle stille som show bil for Bilsport men kravene til å få lov ble forandret etter som jeg fylte dem..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først var allt i orden.. så måtte jeg ha lisens, når de fikk vite at jeg hadde det så sa de at jeg måtte være en "Erfaren" drag sjåfør for å stille med oppvisnings vognlisens og det er jeg ikke hehe

men det er helt i orden... da får jeg tid til å gjøre den helt i stand før jeg viser hva den er god for. blir ikke det samme når men kjører på nødløsninger overallt på bilen.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det! men det er gøy og kjøre på hjemmebane!

Var ute å testet Volvo'n i går.. Røyk flensen på eksosanlegget så jeg var hos Pedern i Lillestrøm og fikk sveiset den på.. hørte du hadde lånt mellomaksel..

"IF YOU FEEL IN CONTROL. YOU'ER NOT GOING FAST ENOUGH"

Lenke til kommentar
Del på andre sider