Gå til innhold

En dag på stripa på Gardermoen!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Efekten er ikke så viktig! Akslingen holder i allefall ikke! Nm er jeg ikke så langt bak Quicksilver på vanlig 98, Quicksilver har vel over 150 nm mer når han bremset med racefuel. Det ble så mye pulver i volvo'n at jeg ikke bremset med racefuel jeg var fornøyd! Du kan jo tenke deg hvor brutalt QuickSilver sin kommer til å gå!!!!!

"IF YOU FEEL IN CONTROL. YOU'ER NOT GOING FAST ENOUGH"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by BE4YOU

Efekten er ikke så viktig! Akslingen holder i allefall ikke! Nm er jeg ikke så langt bak Quicksilver på vanlig 98, Quicksilver har vel over 150 nm mer når han bremset med racefuel. Det ble så mye pulver i volvo'n at jeg ikke bremset med racefuel jeg var fornøyd! Du kan jo tenke deg hvor brutalt QuickSilver sin kommer til å gå!!!!!

Nei nm er mere viktig.

Har du prøvd Rallycross modda også?

Hmmm den Volvoèn må gå no innigranskauen hvis du har så mye nm wow sier nå jeg.

Du de ratta du skal selge er intresange skal ta et par tlf.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal ha!! Ratt!!!

1 stk. Momo Competition lite brukt selges kr. 500 ny pris 1500,-

1 stk. Momo Corse lite brukt selges kr. 500 ny pris 1800,-

mailto:be4you@be-4-you.com

Oj oj oj!

interresant!!

Hmmm....

Må finne ut hvordan de ser ut.... :)

surfe...surfe...

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det inn etter ditt innlegg...

Hvis noe skal ha rattene så kan jeg ta dem med på lørdag..

Er kanskje interressert jeg ;) Hvis du tar dem med kan jeg ihvertfall få sett på dem... Men mener du til Gardermoen eller Strømmen på kvelden???

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke ut noe spec med vanlig bensin siden jeg ikke har råd til å stole på at bensinen holder 98 Oct hver gang jeg fyller, så vi ga oss vel på 1.4 bar med GT72 og ca 600 hk og 725Nm. jeg fikk over 400 Nm ved 2500 og 450Nm ved 3000 da :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg tok ikke ut noe spec med vanlig bensin siden jeg ikke har råd til å stole på at bensinen holder 98 Oct hver gang jeg fyller, så vi ga oss vel på 1.4 bar med GT72 og ca 600 hk og 725Nm. jeg fikk over 400 Nm ved 2500 og 450Nm ved 3000 da :)

hmm bra saker... ;) ikke så værst med singel turbo det gitt..! Kommer du på strømmen i dag og i morra da?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AJ82

Åssen finner jeg deg da????

:D

Sannsynligvis i umiddelbar nærhet av noe svenskt sølvfarga noe, med 300 mennesker irundt.. Han er den som får alle spm.. :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider