Shane Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ser at Gundersen selger lappi gatedekk nå, noen som har noe erfaring med dette? Er det hakkepelitta 4 mønster de bruker her? Jeg fikk med ett skikkelig lyst på disse. Lappi gate-dekk hos Gudersen motorsport Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 må enn ha dispensasjon for å bruke dei?:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ja en må vel egentlig det, men jeg ser ikke for meg at sheriffen hiver seg ned på kne og teller pigger... Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ja det er berre å passe seg :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg