Burny Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Kommer bilen gjennom eu godkjenninga hvis det er solfilm på frontrutene (dørene)? Mangelapp? Eller er det noen verksteder som ikke er så nøye på dette og lar det gå? Kjipt og dra det av igjen for hver gang, særlig de som har proffsotet for flere tusen kroner.. Noen som vet? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Forskjell fra verksted til verksted. Noen bryr seg ikke om det, mens andre vil ikke godkjenne bilen med det. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Det blir ca samma som å spørre om du kan kjøre i 100 i 80-sona uten å få bot.. :) Ja, det kan gå om du er heldig, og ja, du kan risikere at noen henger seg opp i det og henviser deg til Biltilsynet. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Tror ikke det er så farlig, hvis du ikke har den absolutt mørkeste filmen da. Som de sa nede på biltilsynet når de godkjente den ene bilen min, "jaja, vi godkjenner jo så my rart vi". Den hadde kappede fjærer, for brede dekk, lakkerte baklykter og 30 wunder-baum i frontruta, og atpåtil virket ikke håndbrekket eller ryggelyset. Godkjent, det ble den:hello: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hadde sota ruter helt frem på gamle BMW'en min.. Da jeg hadde den på PKK spurte de meg om jeg kom til å kline på ny film hvis jeg måtte rive den av.. Jeg svarte ja, og de lot meg beholde filmen :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Rull ned rutene. Sideruter foran er ikke påbudt. Hvis de vil at du skal ta de opp er vindusheisen "ødelagt". Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 For å ordne det er det jo bare å nappe ut sikringa om du har elektriske ruter :) Det går jo også an å låne ruter av noen hvis du kjenner noen med lik bil da.. Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 hehe masse morsomme løsninger ute å går her :) hei hei kan jeg låne ruta de en halvtime :) haha Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 men altså... har du manuell sveiv så kan du vel bare rulle ned begge rutene å ta av sveivene :D sier de noe på det? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 men altså... har du manuell sveiv så kan du vel bare rulle ned begge rutene å ta av sveivene :D sier de noe på det? Er vel ingen regler som sier at vindusheisene skal funke..? vil du ut, har du jo døråpneren.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Rull ned rutene, jeg holdt på å slippe unna med soting foran, men han kom på å sjekke dem. Bryr han seg om det må du fjerne det om det er sol film og ikke glasset selv som er mørke. Jeg måtte fjerne det og vise bilen på nytt, Neste gang drar jeg ut sikringa på rutene foran :thumb Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Er vel ingen regler som sier at vindusheisene skal funke..? vil du ut, har du jo døråpneren.. :D Om du har vinduene nede, og demontert sveiva, så tviler jeg på at du trenger sveiva når du skal krabbe ut, med mindre du først vil rulle opp vinduet, og så ned igjen. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 går også an å plukke ut rutene og vise bilen.. spørr dem om hvorfor du mangler ruter kan du bare si at du har hatt innbrudd den samme natta og har ikke fått ordnet nye ruter :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg