Gå til innhold

Hvordan få ny vag flip-key til gammel vw nøkkel?

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Har lyst til å fikse så jeg får nøkkel til 1`eren som ser ut som de nye hvor du trykker, så spretter nøkkelen ut fra siden! om knappene ikke virker er ikke så farlig, hadde bare sett fett ut syntes jeg... Kanskje bare jeg som syntes det også? hehe..

Tittet på ebay, fant noe der, men syntes det virket så kaotisk, og når jeg prøver å registrere meg kommer jeg ikke lenger enn til kredittkortnr, uansett hvilket jeg bruker eller åssen jeg skriver det, det er dritkjipt!

Noen som vet om noe her i Norge eller?

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja... Det er en start! Gjelder bare å få riktig nøkkelblad da.. Får sjekke den opp litt nærmere!

Takk så langt:)

Riktig nøkkelblad? Er ikke så inne på nøkler og låser, men fungerer ikke dette slik at du får en tom nøkkel som du må få slipt om hos en låsesmed etter den gamle nøkkelen din?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men på de vanlige nøklene med sånn sprett så er det mer firkantet nøkkel som får sånn "mark-mønster" på midten, på gamle min er det vanlige utenpåliggende tagger, og det får man ikke slipt av de firkanta der...

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ofre en nøkkel, kappe den, og sveise den imot flip-key holderen hehe..

Tviler på at et så gammelt emne finnes i flip key..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider