Bjørn M Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg lurer på om det er noen som har skiftet ut orginal kasett spiller i e39 kann ikke se noen skruer for å begynne, vil lissom ikke ødelegge heller! Siter Formann Nordmøregatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 hvilken årsmodell har du? du må dra ut volum knappen, under der er festemekanismen. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn M Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 det er en 1996 model. dro en plass de monterer stereo, der hadde de spesial verktøyet jeg trengte. men jeg sier takk for hjelpa! Siter Formann Nordmøregatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg