Gå til innhold

Innbrudd i bilen min

Ranger emnet

Jannis_J

Anbefalte innlegg

Hadde inatt innbrudd for første gang i bilen.

Om noen får tilbud om å kjøpe en Audison LRx 5.600 forsterker, Kicker L5 firkantsub, en haug cd-plater, Magnaflow high-flow katalysator, støvsuger(!), flytende polyuretan el.lign, så si ifra.... (også 2 par sko i størrelse 47.5....)

De slo inn låssylinderne på begge dørene fremme, og vridde i filler låsen bak.

Tenningslåsen er helt ødelagt, men de fikk heldigvis ikke start på bilen...

Passer jo sykt dårlig.. skulle som 1 av 12 utvalgte stille ut bilen i helga på Bilens dag....

-Jannis

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt uansett, gjør som meg, kjøp en revefelle (bevegelses sensor og pipedings) Hvis noen beveger seg inne i bilen nattestid, piper alarmen ved siden av sengen din. Min piper 110db, så hvis du ikke hørte alarmen kjøper du deg en sånn en pronto, og et alu balltre :)

Lykke til med å finne skurkene, kapp en finger for meg :)

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT:

ang den alarm greia kan du kan ringe kai ljøner / abc electronic (lokal sjappe) 909 85 288, han har sånne liggende. Hils og si det er sånn Thomas har :P Hvor i østfold bor du? han kjører innom oslo/stansveien et par ganger i uka, har avdeling der også.

Rekkevidden, tja funker fett på 25m gjennom masse bettong ned til kjellern min.

Pipedingsen aka alarm :P husker ikke om den fulgte med, var noe jeg kobla på ekstra, orginal alarmen piper i 50db el noe, gikk fint å koble på en ekstern ;)

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT:

ang den alarm greia kan du kan ringe kai ljøner / abc electronic (lokal sjappe) 909 85 288, han har sånne liggende. Hils og si det er sånn Thomas har :P Hvor i østfold bor du? han kjører innom oslo/stansveien et par ganger i uka, har avdeling der også.

Rekkevidden, tja funker fett på 25m gjennom masse bettong ned til kjellern min.

Pipedingsen aka alarm :P husker ikke om den fulgte med, var noe jeg kobla på ekstra, orginal alarmen piper i 50db el noe, gikk fint å koble på en ekstern ;)

mye kostet den? pm

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt uansett, gjør som meg, kjøp en revefelle (bevegelses sensor og pipedings) Hvis noen beveger seg inne i bilen nattestid, piper alarmen ved siden av sengen din. Min piper 110db, så hvis du ikke hørte alarmen kjøper du deg en sånn en pronto, og et alu balltre :)

Lykke til med å finne skurkene, kapp en finger for meg :)

Ville heller valgt treballtre, det er tyngre og man får mere kraft ut av slaget av det :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sendte inn skademeldingsskjemaet denne uka.

Totalt sett var det verdier for ca. 20.700,- som var vekk.

Kjipt så det holder.

Blir spennende å se hva man får igjen....

Fikk igjen bilen igår da :D

(og kjørte 26 mils tur idag, sarpsborg - svinesund - halden - rakkestad - mysen - trøgstad - Fetsund - Trøgstad - Askim - Skiptvet - Sarpsborg)

Veldig deilig med skikkelig bil igjen :)

-n

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider