VCE Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Duverden å glad jeg er for å like vri-åttere, komplett 400hk fabrikksny alu-åtter med alt av deler (innsprøytning, manifoler, luftfilter, ALT!) er det ikke mer enn 50 000 for... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 se på http://www.stenparnermotor.se/ jeg synes faktisk ikke det er så reingæli priser på det, se hva du får i forhold til andre som driver med f.eks audi.... og husk at det er svenske kr, det blir jo fort 10-15 % rabatt, det! og skal man handle litt, er det nok mulig å deale litt, har jeg skjønt. Har adr. til Sten Parner, men finn ikkje info om den blokka. Finn ein plass att stroker veiv+ny blokk=3,5liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg