Gå til innhold

S: Lanzar monoblokk

Ranger emnet

Hifonic

Anbefalte innlegg

Den er oppgitt til 2000w ved 1 ohm. Men tror ikke den leverer fullt så mye. Er 120A sikringer på den. Sammenlignet med en Spl Dynamics Dig 1450 er denne MYE kraftigere. Og en Dig er målt til godt over 1000w.

Følger med en slik fjernkontroll med kabel.

th_punto.jpg

I denne videoen bruker jeg en slik forsterker, men det er ikke den samme som jeg skal selge. Har hatt flere av disse, men blitt tvunget til å selge igjen akkurat som nå..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er denne? har du noen tall på hvor mye den leverer ved 2ohm i rms? er det remote bass kontroll pån?

MVH

Lars Erik

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne forsterkeren.... Er den "strømsterk" som de så fint kaller det? Leverer den masse power?

hadde tenkt og brukt den opp mot 2 dynabel 12" som du ser i avataren til venstre.

Hva tror du? Nå laster jeg de med 800wrms i 2ohm. de vil ha rundt en 800wrms pr. basser....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er vel strømsterk når en tenker på ytelse per krone. Er jo ikke noe superdyr forsterler heller. Men den driver min DD 9515 veldig bra. Og dette er ingen lettdreven sub. Og den liker helt klart litt strøm, har en rød optima og det holder akkurat.

Tror den fungerer bedre ved 2 ohm enn 1 ohm. Da jeg testet den på en sub som var koblet til 2 ohm så ga den omtrent like mye effekt som ved 1 ohm.

Og den subbe nvar en Spl Dynamics Pro 15D4 og må si at den subben fikk kjørt seg en god del :)

Med denne vil du vel få omtrent 600-700w per sub, noe som er meget mye. Det er dynabel 4501 du har nå? Den leverer omtren samme som Spl Dynamics Dig 1450 og lanzaren er overlegen den etter min erfaring :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor sikring?

ekstern sikring du tenker på eller den som sitter fastmontert?

Den fastmonterte er 120A sier han tidligere i tråden:thumb

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Lenke til kommentar
Del på andre sider