Gå til innhold

Drømmen opp i røyk. Tips mottas

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article291933.ece

Var akkurat ferdig å fikse alle feil og mangler på opelen i går kveld.. Nettopp ferdig å sveise all rust.. 5 min seinere blussa det opp innenfor hjulbuen der vi hadde sveisa..

Hadde ordna eu godkjenning, og skilt var så og si på vei.. Og stylingen, og nye sparco stoler låg klare til å bli montert.. Brukt evig mange timer og penger på bilen de siste mnd. Gått å gleda meg de siste 2 mnd til å få den klar..

Fikk begrensa skadene, men må skifte hele taket, hele dashbordet, med all innmat... Varmeapparat, ledninger osv..

Blir ikke det samme med en ny vectra, med samme stylingen, etter alt arbeidet som er lagt ned..

Noen som har tips? Få tak i delebil, og få skifta tak og dashbord med innmat.. og vaske bilen innvendig for pulver...

Gamle minner:

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1297

Bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..første stege er å rive ut alt tenker jeg..en delebil er vel ikke store problemet å finne? Har tatt av dashbordet på en gammal passat før, var litt riving å sliting.

Las at dere var 3 kompiser der, så..hjelp til dette får du vel tenker jeg :)

jeg hadde faen ikke gitt opp!

men det må du selv bedømme....

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt å gi opp etter alt arbeidet det har vert med bilen...!

Får eg tak i billige deler/delebil blir det nok prosjekt :/

vel..første stege er å rive ut alt tenker jeg..en delebil er vel ikke store problemet å finne? Har tatt av dashbordet på en gammal passat før, var litt riving å sliting.

Las at dere var 3 kompiser der, så..hjelp til dette får du vel tenker jeg :)

jeg hadde faen ikke gitt opp!

men det må du selv bedømme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider