furix Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Noen som vet hvor nøye det sjekkes når man skal godkjenne senkingen i vognkortet? Har en golf med 40 mm senking som jeg fikk 2'er feil på ved eu godkjenning. Siter 1996 VW Passat 2.0 1997 VW Caddy 1989 VW Golf 1.6 (Prosjekt) Selges i deler. ___________________________________ 1987 VW Jetta GL 1.8 Solgt, 1997 Opel Vectra Solgt, 1992 VW Golf GTI Solgt, 1987 VW Golf GL 1.8 Vraket, 1985 VW Golf sport 1.8 Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Du kan risikere dette vertfall; http://dev.sparklingblue.net/pics/bilforumet/senkesett_godkjenning.pdf Punkt 4 er jeg litt usikker på om dem kan kreve, for det står visstnok ikke noe i Kjøretøyforskriften angående dette, har jeg blitt fortalt av noen i bransjen. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg synes det er rart at de kan godkjenne noe som har mindre bakkeklaring enn høyden på dekkprofilen. Ikke at det er vanlig å punktere på to hjul samtidig, men at bilen prøver å grave seg ned samtidig med at man sliter med å kontrollere bilen er ikke akkurat positivt. Ellers er det jo nok av veier som er så ujevne at vil subbe med en såpass senket bil, selv med ett flatt hjul. Den lista der dekker det meste ellers. Etter å ha snakka med BT tidligere i år, er det fortsatt merkelig mange som dukker opp for å godkjenne senka biler hos BT, som tror alt ordner seg sålenge de har TÜV-papiret med seg... En enkel hjulstilling og lysjustering er alt de fleste trenger (som ikke har lastavhengige ventiler) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg