Gå til innhold

Consoll adapter til 2000mod BMW 320

Ranger emnet

PsychoPat

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hjelp. Jeg kan bumpe tråden om svarene ikke leder til resultater. Uansett, for å presisere det jeg leter etter: det står en orginal BMW CD spiller i bilen, denne har ikke normal passform (1DIN), så jeg trenger et deksel el. liknende som erstatter den orginale CD spilleren og lar meg putte inn hvilken som helst vanlig (1DIN) CD spiller. :)

Takk

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp. Jeg kan bumpe tråden om svarene ikke leder til resultater. Uansett, for å presisere det jeg leter etter: det står en orginal BMW CD spiller i bilen, denne har ikke normal passform (1DIN), så jeg trenger et deksel el. liknende som erstatter den orginale CD spilleren og lar meg putte inn hvilken som helst vanlig (1DIN) CD spiller. :)

Takk

åja... :) nå skjønner jeg.

Har sett flere bilstereoforhandlere som har en slik "omformer".. Oppsøk din lokale forhandler! Om de ikke har en slik inne, kan de sikkert skaffe...

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt tilhenger av å søke etter ting, men med mitt ustabile internett er det såvidt jeg får lagt inn dette innlegget. Jeg lurer på om noen vet om en nettbutikk, eventuelt om vanlige BMW forhandlere har slike adaptere til 1DIN slot på nevnte bil og modell? Prisantydning?

Har på lager. 198.- Du trenger også overgang for tilkoblingen av spilleren, og mest sansynlig overgang for antenna. Har dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider