Caztro Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei La ut en tråd på kjøp og salg for en stund siden. Men ingen respons, så prøver her istedet! Er ute etter orginal luftfilterboks, og slangen fra mengemåler til innsuget. Bilen er en 3'er GTI 8v Noen som vet om det er like deler på en passat 2.0?? Caztro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caztro Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 BUMP Er det virkelig ingen som kan hjelpe med dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har en luftfilterboks til en vr6 jeg skal bli kvitt men om det er dette du ser etter vet jeg ikke..skal ha åpent KN filter så da trenger jeg hvertfall ikke den luftfilterboksen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg