saab9000 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg lurer på hvilket merke å hvem her i norge som selger de tusen meterne med et blått lys i hvert hjørne! Noen som kjenner til de? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 mekk har noko slikt vertfall Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 mekk har noko slikt vertfall Mekonomen, har de kasterne med blåt lys i hvert hjørne mener du? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 det veit eg ikkje men MEKK ikkje mekonomen. you know. butikken for gutta boys og virksomme damer;) veit at dette temaet har vert oppe før. skal sjå om eg finner tråden igjen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95986&page=2 her er linken:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95986&page=2 her er linken:) Takker=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg