Gå til innhold

Tillegsutstyr

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og for det tilfelle at det noen gang skulle bli vanskelig å finne igjen tråden, kan man dessuten kopiere og lagre listen først som sist! Kjekt å ha. :)

ja det er da sant men om da maskina kresjer?

har eg tenkt litt på!

har laga meg en mappe med slik info i, men må vell skrive ut en dag på cd el noe så en har det liggandes,

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kan man skrive den ut på papir og legge den i bilen. Papir er fortsatt et viktig og praktisk lagringsmedium!

seier noe der:tannløs: eller folk kan lage seg en perm og lagre dei i,

så slipper en å ha bilen full av dokumenter:morph:

foresten så er lista komt inn på nyttige linker 200 serien:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av aircondition i volvo 200 serien?

ja.... noe mer du lurte på?:hello:

Dette med tilbehørslistene...

kunne du ha fått samlet allt utstyr i ei liste og få tråden klistret og stengt samtidig som man fjernet alle våre innlegg. blitt oversiktlig og greit da.

Ser dere ikke har nevnt Digital tidsur med radiofrekvensvisning til 85? og nedover... :) Det har jeg :hello:

kan også nevne elektrisk radioantenne.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.... noe mer du lurte på?:hello:

Dette med tilbehørslistene...

kunne du ha fått samlet allt utstyr i ei liste og få tråden klistret og stengt samtidig som man fjernet alle våre innlegg. blitt oversiktlig og greit da.

Ser dere ikke har nevnt Digital tidsur med radiofrekvensvisning til 85? og nedover... :) Det har jeg :hello:

kan også nevne elektrisk radioantenne.

ikke bra nok slik jeg har gjort det?

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider