aremme Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 :lol: sant det Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Og for det tilfelle at det noen gang skulle bli vanskelig å finne igjen tråden, kan man dessuten kopiere og lagre listen først som sist! Kjekt å ha. :) Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Og for det tilfelle at det noen gang skulle bli vanskelig å finne igjen tråden, kan man dessuten kopiere og lagre listen først som sist! Kjekt å ha. :) ja det er da sant men om da maskina kresjer? har eg tenkt litt på! har laga meg en mappe med slik info i, men må vell skrive ut en dag på cd el noe så en har det liggandes, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Dessuten kan man skrive den ut på papir og legge den i bilen. Papir er fortsatt et viktig og praktisk lagringsmedium! Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe. ja u seier noe der! :P Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Dessuten kan man skrive den ut på papir og legge den i bilen. Papir er fortsatt et viktig og praktisk lagringsmedium! seier noe der:tannløs: eller folk kan lage seg en perm og lagre dei i, så slipper en å ha bilen full av dokumenter:morph: foresten så er lista komt inn på nyttige linker 200 serien:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 foresten så er lista komt inn på nyttige linker 200 serien:D Det er det de er der for! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det er det de er der for! ja bra det er noen som har laget en slik tråd:thumb har no funne mye nyttig der inne ja:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Takker! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Noen som har bilde av aircondition i volvo 200 serien? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Noen som har bilde av aircondition i volvo 200 serien? ja.... noe mer du lurte på?:hello: Dette med tilbehørslistene... kunne du ha fått samlet allt utstyr i ei liste og få tråden klistret og stengt samtidig som man fjernet alle våre innlegg. blitt oversiktlig og greit da. Ser dere ikke har nevnt Digital tidsur med radiofrekvensvisning til 85? og nedover... :) Det har jeg :hello: kan også nevne elektrisk radioantenne. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ja.... noe mer du lurte på?:hello: Dette med tilbehørslistene... kunne du ha fått samlet allt utstyr i ei liste og få tråden klistret og stengt samtidig som man fjernet alle våre innlegg. blitt oversiktlig og greit da. Ser dere ikke har nevnt Digital tidsur med radiofrekvensvisning til 85? og nedover... :) Det har jeg :hello: kan også nevne elektrisk radioantenne. ikke bra nok slik jeg har gjort det? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ikke bra nok slik jeg har gjort det? tenkte bare på de delene som vi andre har lagt ut her i ettertid... eller har du lagt dem til i listene dine? har ikke sjekket ordentlig Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 da må noen få aremme til å redigere innlegget sitt... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ??? ka som skal leggest inn? send meg en pm da. om det er eg som må gjør det:) men skulla vell ha hat delenummeret til dei delene oxo:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg