aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 da må noen få aremme til å redigere innlegget sitt... er ikkje så vanskelig å be eg vetu:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 da er eg på full fart å redigere her eg, men skulle så gjerne hatt delenummeret til desse delene:D - Aircondition - Skinnseter - Tonede ruter - Abs - el.takluke - el.oppvarmede speil - bensinvarmer(type webasto) - elektrisk radioantenne send meg en pm da om noen finner ut av desse:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 - el.takluke 10088240 oppbevaringsboks mellom stoler og dører 283818 Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 10088240 :thumb Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ja.... noe mer du lurte på?:hello: . Oki, kjempe greier! Gidder du å slenge ut et bilde da? :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Oki, kjempe greier! Gidder du å slenge ut et bilde da? :) hva bilder vil du ha? bryter? pumpe? radiator? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hva bilder vil du ha?bryter? pumpe? radiator? Ja, det meste om inneberer aircondition! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 er her den:)- Konstantsfartsholder (cruise control) eller er ikkje dette kjørekomp? men kan sikkert vere litt vansklig å forstå desse volvo uttryka:D Neinei, er ikke samme sak det.. Volvo driving computer vetts, den med sånn gjennomsnittsfart og forbruk og slikt.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg