Gå til innhold

Noen forsikringselskap som ikke har noen begrensning på kjørelengde?

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

Noen forsikringselskap som ikke har noen begrensning på kjørelengde på veteran bil?

Denne regelen suger jo max hvis man har tenkt å ha en veteranbil til bruks bil. :(

for å få veteranforsikring så må du vel ha ein bruksbil utanom? det er i alle fall kravet i vesta og gjensidige!

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppfordrer vel ikke til forsikringssvindel, gjør vi vel?

Uansett, jeg tok en ringerunde når jeg kjøpte veteranbil og alle jeg var i kontakt med hadde en eller annen km begrensning og du måtte ha en annen bil i tillegg. Gjensidige sa 3000km... Det var jo latterlig lavt.

Også noen som krever at bilen skal være i original stand.

Jeg endte opp med amcar forsikring men d funker selvfølgelig bare på amerikanske biler.

1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill

2003 Chevrolet Trailblazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppfordrer vel ikke til forsikringssvindel, gjør vi vel?

Uansett, jeg tok en ringerunde når jeg kjøpte veteranbil og alle jeg var i kontakt med hadde en eller annen km begrensning og du måtte ha en annen bil i tillegg. Gjensidige sa 3000km... Det var jo latterlig lavt.

Også noen som krever at bilen skal være i original stand.

Jeg endte opp med amcar forsikring men d funker selvfølgelig bare på amerikanske biler.

so sant so sant,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Faren min har veteran forsikring på flere av bilene sin gjennom LMK(må vell kansje være medlem av en veteran bil klubb?), den koster nesten ingen ting, har fri kjøre lengde, men du MÅ han en annen bil.

Også skal bilen egentlig ikke være i daglig bruk, men hvem kan kontrollere det.

Sånn som det er nå så må bilen være nesten 100% orginal, men det kommer vist en ny klasse nå som heter custom, og der kan man få forsikra det meste.

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen andre biler forsikret enn min 164, å da måtte jeg forsikre den som vanlig personbil! om jeg skulle kun ha den forsikret måtte jeg ha vært medlem i LMK i et år å hatt takst på bilen å forsikret den i TENNANT forsikringsselskap...

usikker på hva kjørelengden var, men 3000 holder ikke for min del ;P

x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet)

-1974 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider