tcr Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 bilde av det nye innsuget mitt Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Og enda ett Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 ser bra ut. ser grennrør er på veg oxo Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 TCR kunne det være mulig å få se litt mer av den innvendige designen, og eventuelt noen tanker fra deg om hvordan luftstrømningen og luftfordelingen foregår innvendig i dette pleniumskammeret ? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Ser bra ut men har du tenkt på hva du får av trykk utover i boksen så den ikke kommer til å bli "sprengt", kommer jo tross alt til å være ca1200kg (1.6kg ladetrykk) som vil trykke ytterplata utover. Har regnet ut etter yttermål 45x17cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Cossie nissse Ser bra ut men har du tenkt på hva du får av trykk utover i boksen så den ikke kommer til å bli "sprengt", kommer jo tross alt til å være ca1200kg (1.6kg ladetrykk) som vil trykke ytterplata utover. Har regnet ut etter yttermål 45x17cm. Går nok bra, tenk på arealet i en intercooler. Og der er det ikke så veldig tykt gods heller. Har sett I/C er blåst i filler da men..... TCR: Ser veldig bra ut. Det orginale suger jo egentlig... Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Typhoon_ Sveisa selv eller kjøpt ferdi ?? Du mangler foresten noen småting på motoren :rolleyes: :rolleyes: er det ikke non sånne reimer å sånn a?:hello: Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Målet er å gjøre alt selv, har hatt hjelp til å borre blokk og sånt noe da, men alt som eksos cooler innsug motorfester ol er det jeg som har lagd. http://www.home.no/abracing Lager oxo div småting på bestilling, ring for info Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 er det ei "trakt" inni innsuget som sentrerer luftmassene til midt i? er ikke noen innsugsguru men tror at d blir mer opptimalt hvis massen kommer inn på midten bak traktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Nå er oxo eksosmanifolden ferdig!!!!!! Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Og enda ett Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Gamlå: Er nok sant at det er best å få inn lufta rett bak traktene, men jeg har laget en spalte på ca. 2,5 cm rett under traktene som luften kommer inn. Så fordelinga mellom sylindrene tror jeg skal bli grei nok. Man får prøve litt forskjellig da vettu, erfaringer alt. Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 tcr: Dette så lekkert ut du!! Hva slags bil,og hesteantall forventes?? gamlå:Er du igang med montering? Skulle vært utom når du var og hentet motoren imorges,men orket ikke å stå opp. Jobber natta serru.... Send meg bilder på mail under montering da.. Bånn gass!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Bilen er en kadett c coupe. Nye ROSS stempler og CARILLO råder av egen design. Autronic motorstyring, Garrett GT 40 kulelagerturbo, turbosmart progate 45mm Wastegate, Cat cams kammer +++ Hadde ett håp å passere 500hk, men er førnøyd med mindre siden bilen er så liten å lett.He he..... http://www.home.no/abracing Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 ser meget godt ut dette her,stå på. euro 1 ska heise den ned idag og sjekke klariger og div med bunnpanna. har begynt den møysommelige prossesen med monteringen,er temmelig klar for en tur med dyret...... mailer kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.