Gå til innhold

Innsug


tcr

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke bremset motoren enda, blir vel VS som får jobben. Inkonell innsug??? Er ikke inkonell mest brukt i eksosmanifolder og turbiner på turboer da?? Blir vanlig T5 kasse, men må overhale den. Skal sette inn forsterkede lager og synk.ringer. Håper det holder, er jo en lett bil 900 kg med full tank:)

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange gode forslag her. Motoren er oppe å går den da, og alt står bare vel til. Men for å hente alle hestene så skal den i motorbenk. Har vært ute å kjørt litt, men ettersom att vinteren er kommet så har jeg begynt å lage nytt hjuloppheng bak. Triggerhappy, hva mente du med Ikke send bilen til Guldbrandsen hvis du vil ha en motor som går under 1500 rpm.

 

Har ikke noe problem der, kjører med autronic smc, Motoren går fint på ca 1000rpm.

 

Vegala: Har alltid lagd innsugene i alu pg eksos i 316 eller 321 rustfri. Tenkte kanskje å kjøpe en Tremec T-56 6trinns, tåler 450 footpound om jeg ikke husker feil, tror jeg fant ut at det skulle bli 600 og noe Nm. Ca 20 000,- og det synes jeg ikke er dyrt for ei ny 6 trinns kasse

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fucka opp tomgangen/gangen på lavt turtall så til de grader på bilen min.

 

Stoppa 5-6 ganger før jeg kom meg igang på kald motor, stoppa ofte på varm motor og. Ville ikke trekke under 1500rpm, da døde den bare ut. Var livsfarlig å kjøre ut i kryss osv., plustelig stoppa den halvveis ut i veien.

 

"Du må bare lære deg å holde igang bilen med gassen" sa Guldbrandsen. Skulle vistnok ikke bli mulig å få den til å gå bedre på grådyser.

 

Tok Jens Hannestad et minutt å få den til å gå 100% skikkelig.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by WingDude

Tror du skal vokte deg vel for å dømme Guldbransen bare fordi du har hatt en dårlig erfaring triggerhappi. Ikke rart det raskt kommer opp "dritt" om folk, om man slenger med leppa etter kun en erfaring. :(

 

 

 

Det er sant.

 

Men:

 

Hadde vært greit om han ikke klarte bedre, men det virka som om det var vilja det sto på, at han ikke gadd å prøve. Og da vil jeg fraråde andre å dra dit.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår