Gå til innhold

Innsug


tcr

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke bur jeg da men lurer litt på det da det ikke er noe karoseri jeg stoler på ved en velt. kunne vert gøy å kjøre gatebil serien men det blir med en gang fullt bur og det vet jeg ikke om jeg orker.

 

hvordan var det med godkjenning av bilen da. hvor mye hk i papirene å sån.

 

hvordan bakstilling.

 

sjelden jeg har hørt klager på jobben til per og han bor ikke langt unna så noen rundt her bruker jo han.

 

et spørsmåt til. er 316 syrefast og 321 rustfritt eller.

 

for det jeg har kjøpt inn til vovlo røret jeg skal ha står det 316 og det skal være syrefast.

 

ser rå ut den bilen din tcr men er så mange gamle bilder du her.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er godkjendt med cosworth og 227 hk. 5 personer siden bilen ikke veide mere enn originalt.

 

316 er syrefast ja, 321 tåler varme bedre. Les litt på denne siden http://www.burnsstainless.com

 

Gamle bilder?? Har holdt på ei stund, men enda er det ikke kommet lakk på. Har jo bygd ny motor, designet råder og stempler selv, og bestilt direkte fra USA. Holder nå på å bygge uavhengig hjuloppheng bak. Faktisk så er 1,6 akselen ganske sterk bare du ikke utsetter den for kraftige gearinger og slikt.

 

Må overhale gearet oxo. uler litt i lagrene og det ble litt værre etter jeg var ute å kjørte med ny-motoren. Kjører nå bare med 1 bar, men det går bedre enn den gamle med 330-kit hybridturbo og 1,5 i trykk. Gleder meg å få mappet skikkelig i benk.

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det jeg kjenner til Per Guldbrandsen er han meget dyktig og behjelpelig.

Men han er vel sånn som mange av de "gamle gutta", når det kommer jyplinger som ikke har peil, har han vel lett for å lukke porten.......

 

Nytter ikke å være "besserwisser" hos de gutta der, der tørker man av seg på beina før man går inn og hører på hva de sier....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic dette, men men det er jo bare en gang i året det er julaften :)

 

Originally posted by tcr

Min er godkjendt med cosworth og 227 hk. 5 personer siden bilen ikke veide mere enn originalt.

 

Jeg ser du har Wilwood calipere foran, hadde biltilsynet noen innveninger mot bruk av disse ? (De du har er vel uten konvensjonell støvhete) Måtte du gjøre noen form for kalkuleringer over adapterplantens styrke og boltforbindelsene?

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Ut i fra det jeg kjenner til Per Guldbrandsen er han meget dyktig og behjelpelig.

Men han er vel sånn som mange av de "gamle gutta", når det kommer jyplinger som ikke har peil, har han vel lett for å lukke porten.......

 

Nytter ikke å være "besserwisser" hos de gutta der, der tørker man av seg på beina før man går inn og hører på hva de sier....

 

 

 

Greit at jeg ikke har like mye peiling som en som har holdt på i 30 år (eller 3 år), men jeg lata heller ikke som om jeg hadde det. Hvis det er sånn de driver butikk så bør de stenge portene for godt.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Ut i fra det jeg kjenner til Per Guldbrandsen er han meget dyktig og behjelpelig.

Men han er vel sånn som mange av de "gamle gutta", når det kommer jyplinger som ikke har peil, har han vel lett for å lukke porten.......

 

Nytter ikke å være "besserwisser" hos de gutta der, der tørker man av seg på beina før man går inn og hører på hva de sier....

 

stemmer nok ganske bra det.

 

var litt grumpy han godeste ruud og, men har mykna opp etterhvert! :D

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet de rådene jeg ville ha, så der fikk jeg lagd noen litt lengre Carrillo råder. Og slik jeg har fortått det så skal Carrillo være noe av det beste. Stemplene måtte også passe sammen med de nye rådene, så det ble lagd etter ønske der også.

 

Synes det er artig å sette seg inn i hvordan ting fungerer og få lagd egne (designede) deler. Dessuten som cfn sier, så blir det ikke noe spesielt dyrere dette heller. Målet mitt er jo å gjøre det meste selv, selv om jeg er utdannet innen elektronikk.

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår