Gå til innhold

enkel modd av grillfarge på lastebil

Ranger emnet

kenterik

Anbefalte innlegg

har bestillt en ny lastebil nå lik den på bildet. firmafargen vår er dessverre nokså lik, hehe (den vokser på deg:puke: ) så lurte vi på åssen vi skulle lakkere bilen. vi har grønn grunnfarge med blå base og grå base detaljer. så det jeg lurte på var åssen denne bilen her hadde sett ut med grå grill med grønn netting og grønne scania bokstaver, og likeså det samme i blått. og eventuellt forslag noen kunne tenkt seg å komme med... om box reklamen ble fjerna også, så hadde ikke det gjort no. håper noen tar seg tiden til å hjelpe litt. :)

DSC00034.jpg

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten marineblå den fargen vi har. kunne du orna med grønn netting og grå (lys fæl gråfarge) på grillen hadde det vært fint. trur kanskje det kan bli seende litt sprekt ut. blir enklere å foreslå for sjefen hvis jeg kan legge ett bilde på bordet liksom... hehe. men takk for forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten marineblå den fargen vi har. kunne du orna med grønn netting og grå (lys fæl gråfarge) på grillen hadde det vært fint. trur kanskje det kan bli seende litt sprekt ut. blir enklere å foreslå for sjefen hvis jeg kan legge ett bilde på bordet liksom... hehe. men takk for forsøket.

hvis du hadde kunne lag ut et par eks på fargene du mener så hadde det vært fint

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber for kynningsrud kran. la bare bilder ut av box trekkern for at vi ikke har noen R enda, og basefargen er sånn circa lik. jobbe for tollpost? hehe, tviler på at dem betaler meg det samme som kynningsrud gjør. dessuten er det jo kynningsrud som kjøper den r'n til meg, hehe.:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Grattis med lastebil! :) Du må drite i å lakkere den i box-fargene og begynne for Tollpost! :)

Tollpost,nei, drittfirma, med dårlig intjening til sjøfører. Jobbet som selvstending der i 2 år, med den dårlige inntjeninger. Først for et firma med vanlig lønn i 3 år, så for meg selv i 2år. Måtte tilslutt få en minstepris på 2100kr dagen, som var lønn til meg og betaling av lån på helt ny lastebil.De snakket godt for seg når jeg skulle satse med egen bil. Var fra 2000- til midten i 2005.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...