Nifty Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei! gikk for ikke lenge siden til innkjøp av denne tralla her http://www.bilforumet.no/topic/124310-hjelp-til-bilkjøp/?do=findComment&comment=1373660 Har tatt en liten service på den, plugger, fordeler,rotor, pluggledninger, vifte/servoreim og register.. Lurte bare på en sak, ang olje på kasse og bakaksling. når man etterfyller olje her, skal man da fylle på til det renner ut av påfyllingshullet? både på kasse og bakaksling? Skal straks ut på langtur med bilen, (nordland- Bergen) og vil helst ha alt på stell før jeg kjører. Takk for svar :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei! gikk for ikke lenge siden til innkjøp av denne tralla her http://www.bilforumet.no/topic/124310-hjelp-til-bilkjøp/?do=findComment&comment=1373660 Har tatt en liten service på den, plugger, fordeler,rotor, pluggledninger, vifte/servoreim og register.. Lurte bare på en sak, ang olje på kasse og bakaksling. når man etterfyller olje her, skal man da fylle på til det renner ut av påfyllingshullet? både på kasse og bakaksling? Skal straks ut på langtur med bilen, (nordland- Bergen) og vil helst ha alt på stell før jeg kjører. Takk for svar :) Stemmer det ja.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Gode ting :) Takk for svar :hello: Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Må huske å sende meg pm eller mail om du er her søndag 10. sept da! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Et velment råd: Skru ut nivåpluggen FØR du skrur ut tappepluggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg