CrZy_T Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Tele2 krever heller ikke at du har telefon. Telenor krever også at du har et internett abbo. i tillegg til adsl-abbo'et. Adsl abbo'et er bare et tilleggs abbo til det vanlige internett abbo'et. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Faen helvette satan, vetta faen hva jeg skal gjøre jeg. tele2 er tingen da? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 skulle jeg valgt i dag hadde tele2 vært helt klart andrevalget etter nextgentel. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Tror tele2 bare leverer i Oslo-drammen området. Men jeg vil anbefale NGT ,jeg er meget fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Dropp Telenor! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by MAGUN Tror tele2 bare leverer i Oslo-drammen området. Men jeg vil anbefale NGT ,jeg er meget fornøyd. Pisspreik, tele2 har like god dekning som telehor. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Tele2 kunne ikke levere til Skien når jeg ringte til dem for en stund siden, men det er mulig de har utvidet nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by MAGUN Tele2 kunne ikke levere til Skien når jeg ringte til dem for en stund siden, men det er mulig de har utvidet nå. Kunne telenor levere der da? ;) Vi har tele2 adsl her nede i kragerø hvertfall, får ikke tak i NGT :( men, det får duge ;) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Nextgentel, uten tvil!:D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Ja telenor kunne seff levere ,men jeg ringte og hørte med Tele2 og dem kunne ikke levere i Skien, men det er mulig du vet bedre enn dem. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Er vel kun NGT og Firstmile som bygger ut eget nett. Resten leier av telenor Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Helt riktig det CrZy_T, Tele2 sin løsning er Telenor sin løsning, men du slipper begrensningene og alt peset fra Telenor (har Avidi selv, Telenor ringer og maser med nye tilbud hele tiden...) Hvor i landet bor du? Det er jo mange lokale alternativ til Telenor, da - BKK/INO er f.eks også veldig attraktivt om de dekker! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg