Gå til innhold

Eclipse`r i Volda/Ørsta

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

har sett en del fullstylet Eclipser her i Volda/Ørsta, er en grønn, en rød og en med no standox liquid silver lignende lakk.

Noen som har noe specs på dem eller? en er med prøveskilter, og dem to andre kjører med utenlandske skilter. Tror alle er med turbo, men litt usikker på den røde. Skal prøve å hoste opp noen bilder om jeg får tatt, ser dem kjører utenfor stuevinduet mitt nesten hver dag!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en del fullstylet Eclipser her i Volda/Ørsta, er en grønn, en rød og en med no standox liquid silver lignende lakk.

Noen som har noe specs på dem eller? en er med prøveskilter, og dem to andre kjører med utenlandske skilter. Tror alle er med turbo, men litt usikker på den røde. Skal prøve å hoste opp noen bilder om jeg får tatt, ser dem kjører utenfor stuevinduet mitt nesten hver dag!

Roadbloc her på forumet vet litt om de tenker jeg... Du finner han evt her også... http://www.roadblock.biz/forum/index.php

Btw: Flytta til Volda da eller? Høyskole kanskje?? Velkommen i så fall:thumb

Edit: den sida var visst nede for øyeblikket....

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadbloc her på forumet vet litt om de tenker jeg... Du finner han evt her også... http://www.roadblock.biz/forum/index.php

Btw: Flytta til Volda da eller? Høyskole kanskje?? Velkommen i så fall:thumb

Edit: den sida var visst nede for øyeblikket....

Det var roadbloc sin ser jeg!

ja flytta hit for noen dager siden, skal ta opp igjen noen fag fra VGS slik at jeg kommer inn på de studiene jeg vil, krever litt fancy matte og sånt :???:

Takk for velkomsten, om du ser meg så kjører jeg en 97.mod rød vw polo, med slik "open air" fanger med tåkelys og sånt, samt grill i bilens farge med chrome VW logo ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hehe! er nok oss det ja.. Men vi eiger ikke eclipsene.. Selger de kun for et selskap vi sammarbeider med..

Hadde en orange gsx som er solgt, en silverstone blue gst som er solgt, en rød gst og en svart gst cab, og en lilla gsx har vi enda...

Må melde deg inni Ørsta Og Volda Gatebilklubb da. Du som eiger den fete corradoen med sinnsyk lakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! er nok oss det ja.. Men vi eiger ikke eclipsene.. Selger de kun for et selskap vi sammarbeider med..

Hadde en orange gsx som er solgt, en silverstone blue gst som er solgt, en rød gst og en svart gst cab, og en lilla gsx har vi enda...

Må melde deg inni Ørsta Og Volda Gatebilklubb da. Du som eiger den fete corradoen med sinnsyk lakk?

om du har sett den i det siste så er det ikke meg, min står hjemme i lillehammer. Men tar nok den med oppover til sommeren. Den jeg har ser slik ut :

100_9660.jpg

Hvor melder jeg meg inn i volda/ørsta gatebilklubb da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider