Gå til innhold

Hjelp!

Ranger emnet

Fighter

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

sorry men ER DU HELT TETT EL???? den motoren din kan du bare glemme å kjøre mer med.. den MÅ ut og OVERHALES. eller kjøpe en brukt motor, disse ligger på ca 1500-2000.- for en som er i grei nok stand. motoren din skar seg når rådelagrene ble ripet pga sanda du helte på den... dessuten å starte en motor med kun diesel som smøring er nesten synonymt med å ødelegge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry men ER DU HELT TETT EL???? den motoren din kan du bare glemme å kjøre mer med.. den MÅ ut og OVERHALES. eller kjøpe en brukt motor, disse ligger på ca 1500-2000.- for en som er i grei nok stand. motoren din skar seg når rådelagrene ble ripet pga sanda du helte på den... dessuten å starte en motor med kun diesel som smøring er nesten synonymt med å ødelegge den.

Jeg er ikke tett fordi jeg heller sand i olja! Mange som har gjort dette. Mineralolje heter det. Det er olje med sand i. Hvorfor skulle ikke motoren tålt det? Å nei den er ikke skjært. Er sannsynligvis girkassa, for den kan trilles når den settes i fri.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sant eller ikke? Vet ikke om jeg stoler helt på dine råd etter den sand-ideen din:fuckme2:

men e kan bare ta å slepe deg så prøver du å starte i gir? du blander avgiftfri diesel(ikke vanli da skjære den seg) å mopedbensin å heller i motoren så sga det sikkert funke

---haha faen da--:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk vel igrunn opp et lys ja he he.. men hadde ikke forundra meg om det stod du var fra bærum :p

HAHAHA så jævlig bra. !!! Noen som blir uthengt her ja=):thumb

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Her var det mye dumt på engang.. :p Prøv å finn deg en ny motor du! Og ikke hør på gk folk.. ;)

Jeg bare kødda altså. Finnes vel ikke folk som kan finne på noe sånt?

Nissan Primera SRi 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider