Gå til innhold

Compomotive felger

Ranger emnet

switch_

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Handl heller 6 eika, dem ser mye større ut også egentlig...

Men du får jo mange andre felger som ser bedre ut enn compo da... Er ikke en pen felg etter min mening, dårlig finish er det på dem også... Jeg hadde alldri handla dem hvis jeg ikke måtte hatt det....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig. kanskje ikke dere får bra priser der, det fikk værtfall jeg :D :P

Hva er bra pris a? En femtilapp på felgen?

Dem felga der har jeg ikke hørt om noen hittil som har fått noe rabatt på dem koster det samme overallt... Dem tjener så lite på dem at det er bare hyllevarmere omtrent...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sharif sa på radioen om dagen, "Jeg selger ikke prosenter" - det hjelper ikke å få 50% rabatt hvis felgene alikevel koster det samme eller med enn hos en konkurent... det er hva man betalte i kroner og øre som er viktig... :)

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venta over 2 mnd...

Sendte mail til compomotive jeg.. Da sa dem ihvertfall at dem hadde 0 lager, bare på bestilling...

Volvo240RSport: Har du dem nye 6 eika compo felga?

Har dem nye 6 eika ja...

Kjøpte felgene gjennom en lokal forhandler (Johs Lunde Dekk). Han bestilte de hos Kollevold. Hadde forventet å måtte vente i lengre tider på felgene, men det gikk ikke så veldi lang tid(3-4 uker). Skulle ha de felgene uansett så å vente et par måner på de hadde ikke gjort noe.

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 2 years later...