Sharp Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du skulle folangt å få giro, og kasta den! De har ikke rett til å sende regning til gNore... hehe, tror ikke helt du vet hvordan det foregår nedover i Europa... er jo i flere land du må gjøre opp for deg på stedet, ellers får du store problemer... Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waaland Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Får jeg tak i den såkalt gammle typen skilter nå da? Skal ha nye skilter pga at de jeg har ikke passer i skiltplata pluss at de er så sinnsykt stygge, men vil ikke ha de nye skiltene med den der N'en på. Får jeg tak i de andre skiltene som kom i 2002 nå? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 BT vet.. bare å ringe å spørre :D Her inne vil du uansett bare få 14 forskjellige svar selv om det egentlig finnes 2 rene svar-alternativer :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Du får kjøpt en refleksbit til å henge over N'en og flagget, dersom du er EU motstander osv...så det på nyhetene i går, holdt på å le meg ihjel :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waaland Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Okei. Ringer når jeg kommer på jobb seinere da... poster hva de sier her etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Satte på slike skilt på en 05 E 270 CDI i dag. Ser ut som skiltene er 50 år eldre enn bilen. Forresten skikkelig fine på varebiler. Grønt skilt med blått på ene siden. Et rødt flagg oppå det blåe, og en gul oblat i midten.. Bærre lækkert, så ut som noe jr har tegna, han er 3,5 år Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Så skiltene på en e46, syns skiltene var pene typografisk sett. Men kunne fint vært foruten det blå partiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Henta et sett "nye" skilter til en spell ny v70 den 1'ste og sjefen min huska ikke at det var kommet nye.. Han mente det så ut som jeg hadde knabba noen polske skilter eller noe, og han syns det var flaut å fylle diesel på den med skiltene... :) Jeg vil uansett ha et sett til min bil, har bare 1.gen skilter nå og det passer ikke i verken frontfangeren eller bakfangeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Noen som har fått skaffet seg slike skilter og montert på bilen? Kom over et bilde av en bil med slike skilter i går på nette og den hadde rødfarge bak det norske skilt, stemmer det eller er det kun blå en kan få de i? Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Helvete og, har lyst på 2002-skilt, men kjøpte bilen noen dager etter at de nye skiltene ble tatt i bruk :/ Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 hehe, tror ikke helt du vet hvordan det foregår nedover i Europa... er jo i flere land du må gjøre opp for deg på stedet, ellers får du store problemer... Og Tyskland er et av dem ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Får man absolutt ikke kjøpt 2002-skilt lengre? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 syns ikke de var det helt store jeg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Lite, smalt kjennemerke til bil med to bokstaver og fem tall vil ikke få flagg på grunn av plassmangel. Disse må bruke separat nasjonalitetsmerke når de kjører i utlandet. hva vil dette si?.... eller hva vil lite smalt kjennemerke si?... slike som er på mopeder osv? ikke slike vanlige kjennemerker som er på biler vel? Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 husk at hvis vi blir medlem av EU, får vi en mye lavere lønn, alt kommer til og koste det samme her som i sverige... hva er da poenget med og dra til utlandet og kjøpe bil, alkohol, røyk , snus, cola og godteri ?:) Nå har det seg slik att tobakksprisen går opp 100% i sverige da så det er ikke så mye vits i og dra til sverige og kjøpe snus eller røyk da det vil koste nesten det samme som her, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg