Gå til innhold

Nye skilter

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

jeg kjører da heller rundt med nye skilt som har flagg og N på seg enn å måtte klistre en N bake på bilen for å vise at jeg er norsk i utlandet(ja fine regler)

di nye skiltene er pene syns jeg..

og som blir sagt tidligere "norge som wannabe EU medlem.."

selv om vi sa nei til eu har vi da nesten samme reglene siden vi er EØS land eller fan det heter.. vi har alle ulempene med eu.. ingen av godene som sverige har f.eks med import fra tyskland.. ;)

hurra for norge og ikke minst di over 50% av begyggerne som er tette i pappen.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så de nye skilten på en bil i dag på City-Nord og det så jo ikke så verst ut. er blitt litt for de nå :D

Og som X-Cell sier: jeg kjører da heller rundt med nye skilt som har flagg og N på seg enn å måtte klistre en N bake på bilen for å vise at jeg er norsk i utlandet(ja fine regler)

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye skiltene har vokst litt på meg også i det siste. Syns ikke de er så aller værst! Er iallefall lett å spotte en flett ny bil på lang avstand ;)

Skjønt varebilskiltene faller ikke helt i smak. Blir litt for mye med grønn bakgrunn...

Så forresten en ST-registrert taxi i Bergen med disse nye skiltene forleden! Så "Mikke Mus stylingen" har begynt allerede. (For de som ikke er fra Bergen, så har vi her kommet til SU-38*** på reg.numrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører da heller rundt med nye skilt som har flagg og N på seg enn å måtte klistre en N bake på bilen for å vise at jeg er norsk i utlandet(ja fine regler)

di nye skiltene er pene syns jeg..

og som blir sagt tidligere "norge som wannabe EU medlem.."

selv om vi sa nei til eu har vi da nesten samme reglene siden vi er EØS land eller fan det heter.. vi har alle ulempene med eu.. ingen av godene som sverige har f.eks med import fra tyskland.. ;)

hurra for norge og ikke minst di over 50% av begyggerne som er tette i pappen.. ;)

Tenk, da kan du ikke dra til Tyskland og få billigere greier, ettersom non-EU medlemmer faktisk har noen goder der. Vi nordmenn betaler lavere pris for ting enn EU-medlemmer.

Korrigér meg om jeg tar feil, men har Sverige slike EU-flagg på skiltene, eller sitter de fysisk fast på skiltholderene?

Er det forresten ikke andre her som er tette i pappen også? :rolleyes:

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallene er finere, men jeg skulle likt et slikt skilt uten den metallbiten som flagget sitter på. Den løsningen med et klistremerke oppå flagget blir bare styggere, da får man jo et stort hvitt felt i enden på skiltet.... :puke:

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er tett i pappen, vill ikke ha en haugh med over kontrolerende folk som kommer og grafser til seg allt vi har og fordeler det ut til alle og en hver så det blir 'likt' for alle i unionen. før het det kommunisme men ikke nå lengre. nå heter det Eu.

ps skiltene ser helt balle ut. idiot norge. gamle er som noen her sa mere stilrene ikke reine jule treet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er tett i pappen, vill ikke ha en haugh med over kontrolerende folk som kommer og grafser til seg allt vi har og fordeler det ut til alle og en hver så det blir 'likt' for alle i unionen. før het det kommunisme men ikke nå lengre. nå heter det Eu.

ps skiltene ser helt balle ut. idiot norge. gamle er som noen her sa mere stilrene ikke reine jule treet

Jeg må nesten le litt av deg. Dette er ikke noe EU-skilter da de har stjerner. Du velger jo selv om du vil ha flagget på skiltet, eller om du skal klistre en stor N på bakluka. Slutt å være teit da..

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider