Gå til innhold

Nye skilter

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satte på slike skilt på en 05 E 270 CDI i dag. Ser ut som skiltene er 50 år eldre enn bilen.

Forresten skikkelig fine på varebiler. Grønt skilt med blått på ene siden. Et rødt flagg oppå det blåe, og en gul oblat i midten.. Bærre lækkert, så ut som noe jr har tegna, han er 3,5 år

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta et sett "nye" skilter til en spell ny v70 den 1'ste og sjefen min huska ikke at det var kommet nye..

Han mente det så ut som jeg hadde knabba noen polske skilter eller noe, og han syns det var flaut å fylle diesel på den med skiltene... :)

Jeg vil uansett ha et sett til min bil, har bare 1.gen skilter nå og det passer ikke i verken frontfangeren eller bakfangeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite, smalt kjennemerke til bil med to bokstaver og fem tall vil ikke få flagg på grunn av plassmangel. Disse må bruke separat nasjonalitetsmerke når de kjører i utlandet.

hva vil dette si?.... eller hva vil lite smalt kjennemerke si?...

slike som er på mopeder osv?

ikke slike vanlige kjennemerker som er på biler vel?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at hvis vi blir medlem av EU, får vi en mye lavere lønn, alt kommer til og koste det samme her som i sverige... hva er da poenget med og dra til utlandet og kjøpe bil, alkohol, røyk , snus, cola og godteri ?:)

Nå har det seg slik att tobakksprisen går opp 100% i sverige da så det er ikke så mye vits i og dra til sverige og kjøpe snus eller røyk da det vil koste nesten det samme som her,

Lenke til kommentar
Del på andre sider